Va reamintim ca ocupantul postului asigura realizarea de studii si strategii de marketing online, care evalueaza si dezvolta pozitia brandului companiei in piata.
IMPORTANT!
Rentrop & Straton a pregatit cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 de modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum sa organizati, gestionati si evaluati mai usor munca angajatului dvs., DETALII AICI >>>
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Specialist Marketing
[Daca in
organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 243105
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Marketing
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului de Marketing
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului asigura realizarea de studii si strategii de marketing online, care evalueaza si dezvolta pozitia brandului companiei in piata.
[?n functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa nu aiba antecedente penale
• sa fie apt din punct de vedere medical
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post! Profitati de un pret SPECIAL, detalii AICI >>>
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
• este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa identifice principalele caracteristici ale sistemului/ procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrumentelor de lucru
• sa contribuie la implementarea planului de marketing online stabilit la nivelul intregii companii
• sa asigure implementarea politicii de marketing online
• sa participe la realizarea auditurilor de marketing online (interne si externe)
• sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare
• sa proiecteze chestionare pentru studiul pietei
• sa realizeaze studii si sa elaboreze propuneri privind lansarea de noi produse / servicii, stoparea vanzarii anumitor produse / servicii sau dezvoltarea unor noi linii de afaceri
• sa asigure realizarea strategiilor pe termen scurt si lung pentru marketing online ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
• sa elaboreze si sa actualizeze site-urile de internet ale companiei
• sa coordoneze actiuni de publicitate / advertising
• sa elaboreze si sa actualizeze cataloagele si materialele de prezentare ale companiei (tiparite sau in format electronic), in colaborare cu Departamentul Relatii Publice
• sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii
• sa identifice elemente care pot influenta activitatea
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa dezvolte politici de fidelizare a clientilor existenti
• sa culeaga, prin utilizarea instrumentelor specifice mediului online, informatii pentru dezvoltarea brandurilor companiei
• sa contribuie la realizarea campaniilor de promovare a noilor produse / servicii lansate
• sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare
• sa ?ntocmeasca rapoarte pe care le prezinta periodic Managerului de Marketing
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul..vezi continuarea pe
PortalCodulMuncii >>>