Functionalitati ale aplicatiei Revisal. Adaugarea unui angajator nou - PROCEDURA explicata de specialisti

adaugare angajator nou revisalHG 905/2017revisal adaugare angajator
Functionalitati ale aplicatiei Revisal. Adaugarea unui angajator nou - PROCEDURA explicata de specialisti
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

"In contul de REVISAL pe care operez si transmit la ITM, am doua firme - Firma mama  - deschide pe 1 noiembrie un hotel care are (separat) certificat de inregistrare ca hotel, de sine statator, adica are un cod unic de inregistrare si are activitatea principala 5510 ”Hoteluri si alte facilitati de cazare similare”. Asa ca, intentionez sa trec aceasta firma in REVISAL-UL in care operez ( voi avea part-time si la aceasta firma pe Resurse Umane), sub forma de Inregistrare angajator nou Dupa care, voi introduce salariatii noi care vor fi angajati la hotel incepand cu 1 noiembrie; si, ma gandesc ca la angajatii pe care ii am deja in baza de date si care vor avea un part-time la hotel, voi putea sa ii trec cu contract la hotel; adica, voi putea sa ii preiau din REVISAL. 
 
Tot din ce m-am informat si va rog sa imi spuneti daca sunt bine informata, cu ce este specificat pana aici si de aici incolo - Documentele pe care le prezint la ITM, pentru obtinerea numelui de utilizator si a parolei pentru HOTEL sunt: a) solicitare scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei, conform model; b) imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului; c) copie de pe certificatul de inmatriculare; d) copie a actului de identitate al persoanei imputernicite."
 
Raspunsul specialistilor: 
 
Intr-adevar, aplicatia Revisal permite adaugarea unui angajator nou. Selectarea acestei functionalitati deschide ecranul in care se vor introduce date referitoare la inregistrarea ce urmeaza a se adauga. Adaugarea in sistem a inregistrarilor din acest ecran se poate face apasand butonul „Inregistrare angajator nou” pozitionat in toolbarul din partea superioara a ecranului principal in sectiunea „Registru” (Inregistrare angajator nu/Adaugare angajator/Informatii generale angajator/Informatii persoana juridica/Sumar).
 
In ceea ce priveste preluarea salariatilor deja inregistrati in baza de date, aplicatia Revisal permite schimbarea gestiunii contractelor deja adaugate in aplicatie, intre doua entitati ale aceluiasi angajator. Operatia de schimbare gestiune registru se poate face apasand butonul „Schimbare gestiune registru”  pozitionat in toolbarul din partea superioara a ecranului principal in sectiunea „Mutare contracte” - subsectiunea „Schimbare gestiune registru”.
 
In caz contra, se va proceda la adaugarea salariatilor in cadrul aplicatiei. Selectarea acestei functionalitati deschide ecranul in care se vor introduce date referitoare la inregistrarea ce urmeaza a se adauga. Adaugarea in sistem a inregistrarilor din acest ecran se poate face apasand butonul „Inregistrare salariat” pozitionat in toolbarul din partea superioara a ecranului principal in sectiunea „Salariati” (Salariati/Inregistrare salariat/Adaugare Salariat/Date generale/Sumar).
 
Transmiterea on-line prin intermediul portalului Inspectiei Muncii se face dupa solicitarea si obtinerea de catre angajator a numelui de utilizator si a parolei, indiferent daca angajatorul presteaza serviciul de completare si transmitere a registrului sau are incheiat un contract de prestari de servicii, si activarea accesului la portalul Inspectiei Muncii http://itmonline.inspectiamuncii.ro:
 
- obtinerea numelui de utilizator si a parolei se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza prezentarii urmatoarelor documente:
 
a) solicitare scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
b) imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
c) copie de pe certificatul de inmatriculare;
d) copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.
 
Obtinerea numelui de utilizator si a parolei este conditionata de transmiterea la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor.
 
- obtinerea numelui de utilizator si a parolei pentru unitatile fara personalitate juridica ale angajatorilor se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala acestea isi desfasoara activitatea, in baza unei imputerniciri semnate si stampilate de reprezentantul legal al unitatii fara personalitate juridica, insotita de o copie a urmatoarelor documente:
 
a) delegarea de competenta pentru incadrarea personalului prin incheierea de contracte individuale de munca;
b) delegarea de competenta pentru infiintarea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic;
c) certificatul de inmatriculare al angajatorului;
d) certificatul fiscal al unitatii fara personalitate juridica.
 
Temeiul legal il constituie HG 905/2017 si OMMPS 1918/2011.
 
Un raspuns oferit in noiembrie 2023, de catre expertii de la PortalCodulMuncii. Da click aici pentru mai multe raspunsuri si sfaturi de la specialisti in legislatia muncii si resurse umane.
 
 

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Atentie! Regulamentul Intern trebuie modificat conform actelor normative intrate in vigoare in ultima perioada!
Riscati amenzi de pana la 30.000 de lei!

Scapati instantaneu de stresul
intocmirii Regulamentului Intern!

In lucrarea pe stick „Regulament Intern. Modele editabile. Legislatie comentata. Studii de caz” gasiti TOT!

...Vezi AICI detalii complete <<

de Ioana Pavel


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
adaugare angajator nou revisalHG 905/2017revisal adaugare angajator

Data aparitiei: 01 Noiembrie 2023
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Functionalitati ale aplicatiei Revisal. Adaugarea unui angajator nou - PROCEDURA explicata de specialisti Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]