Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Cum procedeaza angajatorul cand salariatul trebuie sa isi desfasoare activitatea la 2 puncte de lucru?

mobilitatea locului de muncamobilitatelocul de muncamodelul-cadrul al contractului individual de munca
Cum procedam atunci cand avem salariati ce trebuie sa isi desfasoare activitatea in 2 puncte de lucru? Spre exemplu, 2 zile va fi prezent la un punct de lucru si restul de 3 zile va fi prezent la un alt punct de lucru.


Asa cum bine stim,  in contractul individual de munca (CIM) al salariatului se inscrie, ca element obligatoriu, locul muncii sau, in lipsa unui loc de munca fix, posibilitatea ca salariatul sa munceasca in diverse locuri.

Exista 2 situatii distincte:


- stabilirea in CIM a unui loc de munca fix, situatie in care salariatul isi va desfasura activitatea la acest loc de munca;

- posibilitatea ca salariatul sa munceasca in diverse locuri, situatie in care in CIM nu este prevazut un loc de munca fix.

In cea de-a doua situatie, salariatul beneficiaza de prestatii suplimentare in bani sau in natura. Prestatiile suplimentare nu sunt stabilite prin lege, prin urmare vor trebui negociate de catre parti si incluse in CIM al salariatului.

In modelul-cadrul al contractului individual de munca, aprobat prin OMMSS 64/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, la lit. D. Locul de munca trebuie prevazuta una dintre urmatoarele optiuni:

1.Activitatea se desfasoara la .................................
2.In lipsa unui loc de munca fix salariatul va desfasura activitatea astfel: ...............................

In situatia in care salariatul trebuie sa isi desfasoare munca la mai multe puncte de lucru, angajatorul poate recurge la mobilitatea locului de munca, situatie in care veti inscrie la lit. D, pct. 2 din CIM locurile in care acesta isi va desfasura activitatea.

In actul aditional angajatorul va mentiona ca se modifica lit. D Locul de munca aceasta urmand sa aiba urmatorul cuprins:

1.Activitatea se desfasoara la .................................
2.In lipsa unui loc de munca fix salariatul va desfasura activitatea astfel: Luni – Marti la punctul de lucru situat in...............................

Miercuri –Vineri la punctul de lucru situat in …………………………………………..


Raspuns oferit de Consilier Juridic Rodica Mantescu pentru PortalCodulMuncii.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
mobilitatea locului de muncamobilitatelocul de muncamodelul-cadrul al contractului individual de munca

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 22 Decembrie 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Cum procedeaza angajatorul cand salariatul trebuie sa isi desfasoare activitatea la 2 puncte de lucru? Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cumulul Pensie Cu Salariul 2019Intrebare: am iesit la pensie in 01.04.2018 ( limita de virsta ) in iunie 2018 am participat la concurs pe acelasi post din cadrul aceleiasi intreprinderi; am fost angajata pe perioada determinata un an 01.09.2018 pina 01.09.2019. Acum cind se termina perioada de 1 an - ca sa prelungesc inca un an - legal ce trebuie sa fac? Societatea la care lucrez este societate comerciale cu capital integral sau majoritar de stat ca salariat nu cred ca am calitatea de functionar public. Nu stiu daca m-am facu inte
 

Raspuns: Se poate prelungi contractul individual de munca pana in limita a 36 de luni prin act aditional.Fiin... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]