Fericirea la locul de munca. Cine o gaseste, sa o returneze. Se ofera recompensa...

managementul resurselor umanesalariuangajati fericitimotivarea angajatilormaria nicutar
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Se ofera recompensa pentru cel care descopera fericirea la locul de munca. Si mai mare este recompensa pe care suntem dispusi sa o oferim celui care ne dezvaluie si secretele unei echipe de profesionisti fericiti.

Amintesc, fara a se dori o lista exhaustiva, cateva dintre beneficiile pe care gradul de fericire al angajatilor le produce pentru orice fel de companie, indiferent de industria in cadrul careia se dezvolta:

1. Creste gradul de productivitate, eficienta, performanta.

2. Creste gradul de retentie a angajatilor.

3. Scad costurile cu recrutarea si selectia de noi angajati, precum si costurile cu formarea profesionala. Un om nou vine la pachet cu noi cerinte de formare profesionala. Gradul de fluctuatie de personal antreneaza, evident si implicit, noi costuri cu aceste aspecte expuse mai sus si nu numai.

4. Creste calitatea culturii organizationale. O companie in care gradul de retentie este ridicat, se bucura de numeroase efecte pozitive pe toate nivelele, de la modul in care departamentele colaboreaza si pana la calitatea rezultatelor finale, de la nivelul de formare profesionala si pana la viteza de adaptare la noi directii de dezvoltare a afacerii.

5. Creste gradul calitatii lucrului in echipa. Oamenii colaboreaza mai usor si mai eficient atunci cand sunt fericiti. Asta se traduce in viteza de executie.

6. Creste gradul de employee engagement. Profesionistii sunt mult mai implicati in activitatile lor profesionale si ofera nivel superior de calitate in activitatea lor.

7. Creste gradul de dezvoltare profesionala la nivelul tuturor angajatilor, nu doar a celor de pe posturi de conducere. Un profesionist fericit va cauta in mod constant sa isi asigure progresul profesional.

Mai sus am redat doar 7 dintre cele mai importante beneficii pentru o companie care isi tine angajatii fericiti.

Nu am stabilit ce este un profesionist fericit... Este angajatul care vine la slujba cu zambetul pe buze, cu o agenda plina de obiective pe care doreste sa le atinga si de care este total sigur ca ajuta compania si il ajuta si pe el insusi in acelasi timp.

Profesionistul fericit stie ca se afla pe postul perfect pentru pregatirea lui si stie ca merge in directia optima. Stie ca sarcinile care ii sunt atribuite il vor ajuta ca in viitor sa obtina un post si mai bun, remuneratie salariala superioara si multe alte satisfactii de ordin financiar si/sau non-financiar.

In mare si in principiu, aici incep profesionistii sa isi gaseasca fericirea la locul de munca, intr-un cumul de factori esentiali:

- utilitatea pregatirii lor profesionale anterioare

- utilitatea competentelor si abilitatilor pe care le castiga in activitatea lor zilnica

- siguranta ca actiunile de azi ii ajuta sa isi contureze un viitor superb

- certitudinea ca rolul lor in organizatie este unul insemnat

- viziunea unui viitor plin de oportunitati de dezvoltare personala si profesionala

- existenta unui mediu placut, conditii de lucru optime, colectiv bun

- recunoasterea meritelor si a progresului efectuat

- remuneratia corecta si impulsionanta

- existenta provocarilor profesionale

- autonomia in activitatea profesionala

...si nu numai. Lista nu se termina aici. Sa tii un profesionist fericit nu a fost si nu va fi niciodata simplu. Doar un superior extrem de superficial poate considera floare la ureche mentinerea unui colectiv de profesionisti fericiti. Banii nu fac totul. Banii sunt doar inceputul. Continuarea este examenul dificil pe care majoritatea managerilor il trec taras grapis, daca nu il pica in mod catastrofal.



Sa aveti succes, curaj profesional si cariere stralucite!
Maria Nicutar


 

 

 

 

 


de Maria Nicutar


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
managementul resurselor umanesalariuangajati fericitimotivarea angajatilormaria nicutar

Data aparitiei: 12 August 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Fericirea la locul de munca. Cine o gaseste, sa o returneze. Se ofera recompensa... Nota: 5 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Obligatie emitere adeverinta venit noua lege a pensiilorIntrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa de post pentruDirector vanzariIntrebare: Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]