Divort prin acordul partilor. Cand angajatorul darama ce a construit in ani de zile

25 Martie 2014
25 Martie 2014
motivarea angajatilormotivare angajaticoncedieredemisie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


“Divortam! Vreau un divort cat se poate de rapid si cat se poate de curat si linistit. Vreau sa discuti cu avocatul meu cat se poate de curand, azi, acum.“
 
Sunt cuvintele pe care le spui partenerilor din viata personala. Si o casnicie toxica ar fi bine sa se termine cat se poate de repede, pentru binele ambelor parti.
 
Interesant este ca si relatia dintre angajat si angajator poate fi scindata exact la fel, din initiativa uneia dintre parti sau din initiative ambelor parti.
 
Din pacate, nivelul fluctuatiei de personal aduce in companie efecte negative foarte puternice iar cele mai multe demisii apar in urma conflictelor si neintelegerilor dintre angajatori si angajati.
 
Cateva motive pentru care apar divorturile intre angajati si angajatori:
 
  1. Lipsa strategiilor de motivare. Aici nu includem sub nicio forma strategiile de indimidare, santaj emotional, inducere a sentimentului de teama ca urmare a neindeplinirii obiectivelor de munca samd.

    Un angajator inteligent va miza pe strategii eficiente de motivare: bonusare la indeplinirea si depasirea obiectivelor, incurajare si sisteme de punctaj, promovari si oportunitati de dezvoltare profesionala.

     
  2. Angajatorii uita de promisiunile de la angajare. Uitam ca am promis angajatilor nostri posibilitatea de a fi promovati in maxim jumatate de an de cand intra pe postul lor. Uitam de promisiunea ca salariile lor vor fi majorate dupa primele 4 luni de la angajare. Uitam multe, insa nu si angajatii nostri!
     
  3. Angajatorii cred ca un angajat capabil, competent si care reuseste sa ofere rezultate bune in munca sa, ar putea sa faca acelasi lucru si cand cantitatea de munca, cand volumul de munca creste si tot creste.

    Tentatia este mare, insa nu va lasati amagiti de faptul ca un angajat accepta sarcinile in plus pe care i le strecurati in ziua sa de munca. Cu timpul, se poate ca angajatii nostri sa realizeze ca timpul lor de munca a suferit modificari dramatice. Si sa tinem cont de faptul ca viata personala ar trebui sa fie in echilibru cu viata profesionala. Orice dezechilibru se va transforma in efect negativ pentru intreaga afacere.
 
NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: au aparut mai multe acte normative care vizeaza RI


Regulamentul Intern trebuie modificat conform actelor normative intrate in vigoare in ultima perioada! Riscati amenzi de pana la 30.000 de lei!

Protejati-va! Va oferim informatii complete in lucrarea:
Regulament Intern. Modele editabile. Legislatie comentata. Studii de caz!

Vezi AICI Modele de documente EDITABILE >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]