Ca sa va pastrati angajatii, sa ii fidelizati si sa ii motivati este esential sa recurgeti la diferite beneficii extrasalariale. In ultimii ani au aparut noi metode de motivare a angajatilor, insa premiile si bonificatiile raman una dintre modalitatile preferate.
Angajatii care se simt motivati la locul de munca sunt cu 40% mai productivi, ceea ce pentru companie inseamna un renume mai bun si castiguri financiare sporite!
NU pierdeti cei mai buni angajati!
NU faceti risipa de capital uman!
- Informatii despre beneficii salariale, legislatie comentata si exemple!
- Recomandari practice pentru a economisi resurse financiare care altfel ar fi ajuns in bugetul de stat!
- Informatii complexe, complete si clare despre motivarea financiara si motivarea non-financiara a angajatilor!
Lucrarea mizeaza pe folosirea eficienta a resurselor pentru un bine general: investitii minime, angajati motivati si performanti, echipa statornica si productiva, companie de succes cu un renume pe masura.
Acordarea de beneficii salariale presupune diferite riscuri fiscale. Invatati cum sa le evitati!
- Oferiti beneficii salariale cu investitii si costuri minime pentru dvs.
- Diferentiati corect cheltuielile deductibile de cheltuielile nedeductibile.
- Faceti diferenta dintre facilitati fiscale si avantaje salariale.
- Nu puneti angajatii in situatia neplacuta de a fi obligati sa suporte impozit pe venit sau contributii sociale din cauza incadrarii unei facilitati fiscale ca avantaj salarial.
- Evitati amenzi pentru incadrarea incorecta a anumitor plati catre angajatii dvs. ori catre stat.
Fiindca rezultatele cele mai bune se obtin atunci cand intreaga atmosfera de lucru este una motivanta, nu neaparat atunci cand se iau masuri punctuale.
Iata cateva dintre aspectele de care trebuie sa tineti cont pentru a pastra cei mai buni angajati:
- Stabiliti de la bun inceput un sistem clar de recompense
- Oferiti-le motivatie personalizata, financiara sau non-financiara!
- Stabiliti un target realizabil, daca oferiti bonusuri
- Adaptati metodele de motivare in functie de nevoile angajatilor
Desigur, exista multe altele, iar pentru solutii concrete si complete va recomandam cu incredere sa folositi ghidul practic de mai jos:
Titlu: Ghid practic - Avantaje angajator. Beneficii pentru salariati. Sporuri, prime, premii si recompense
Format: CD
Continut: informatii si recomandari privind legislatia muncii si acordarile de beneficii salariale cu costuri minime pentru angajator.
Mod de comanda: prin formularul de comanda
Livrare: prin curier, la adresa mentionata de dvs. in formular
Garantie 30 de zile! Daca produsul nu va este folositor, il puteti returna, in ambalajul original nedeteriorat pe adresa Ghiseul extern 3, O.P. 39 sector 3 Bucuresti, in termen de 30 de zile. In cel mai scurt timp vi se va rambursa integral suma achitata.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Tichete de masa. Numar egal cu numarul de zile lucrateIntrebare: As avea urmatoare intrebare: in cazul unui salariat incadrat cu program de lucru 8 ore pe zi, si care lipseste 2 ore timp de 4 zile (adica are 8 ore absente nemotivat), de cate tichete de masa ar trebui sa beneficieze intr-o luna care are 20 zile lucratoare? El are in total in luna 152 ore regie + 8 ore absente nemotivate.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Tichete de masa. Munca suplimentara. Compensarea cu timp liber corespunzatorIntrebare: Referitor la acordarea tichetelor de masa pentru orele suplimentare compensate in cursul unei luni: Norma lunii februarie 2025 este de 20 zile lucratoare (160 ore), iar un salariat a fost prezent la serviciu 18 zile (144 ore) si 2 zile (16 ore) a fost in compensare pentru orele suplimentare efectuate in luna ianuarie 2025. Pentru cele 2 zile in care salariatul a fost in compensare in luna februarie, salariatul beneficiaza de acordarea de tichete de masa?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<