Ca sa va pastrati angajatii, sa ii fidelizati si sa ii motivati este esential sa recurgeti la diferite beneficii extrasalariale. In ultimii ani au aparut noi metode de motivare a angajatilor, insa premiile si bonificatiile raman una dintre modalitatile preferate.
Angajatii care se simt motivati la locul de munca sunt cu 40% mai productivi, ceea ce pentru companie inseamna un renume mai bun si castiguri financiare sporite!
NU pierdeti cei mai buni angajati!
NU faceti risipa de capital uman!
- Informatii despre beneficii salariale, legislatie comentata si exemple!
- Recomandari practice pentru a economisi resurse financiare care altfel ar fi ajuns in bugetul de stat!
- Informatii complexe, complete si clare despre motivarea financiara si motivarea non-financiara a angajatilor!
Lucrarea mizeaza pe folosirea eficienta a resurselor pentru un bine general: investitii minime, angajati motivati si performanti, echipa statornica si productiva, companie de succes cu un renume pe masura.
Acordarea de beneficii salariale presupune diferite riscuri fiscale. Invatati cum sa le evitati!
- Oferiti beneficii salariale cu investitii si costuri minime pentru dvs.
- Diferentiati corect cheltuielile deductibile de cheltuielile nedeductibile.
- Faceti diferenta dintre facilitati fiscale si avantaje salariale.
- Nu puneti angajatii in situatia neplacuta de a fi obligati sa suporte impozit pe venit sau contributii sociale din cauza incadrarii unei facilitati fiscale ca avantaj salarial.
- Evitati amenzi pentru incadrarea incorecta a anumitor plati catre angajatii dvs. ori catre stat.
Fiindca rezultatele cele mai bune se obtin atunci cand intreaga atmosfera de lucru este una motivanta, nu neaparat atunci cand se iau masuri punctuale.
Iata cateva dintre aspectele de care trebuie sa tineti cont pentru a pastra cei mai buni angajati:
- Stabiliti de la bun inceput un sistem clar de recompense
- Oferiti-le motivatie personalizata, financiara sau non-financiara!
- Stabiliti un target realizabil, daca oferiti bonusuri
- Adaptati metodele de motivare in functie de nevoile angajatilor
Desigur, exista multe altele, iar pentru solutii concrete si complete va recomandam cu incredere sa folositi ghidul practic de mai jos:
Titlu: Ghid practic - Avantaje angajator. Beneficii pentru salariati. Sporuri, prime, premii si recompense
Format: CD
Continut: informatii si recomandari privind legislatia muncii si acordarile de beneficii salariale cu costuri minime pentru angajator.
Mod de comanda: prin formularul de comanda
Livrare: prin curier, la adresa mentionata de dvs. in formular
Garantie 30 de zile! Daca produsul nu va este folositor, il puteti returna, in ambalajul original nedeteriorat pe adresa Ghiseul extern 3, O.P. 39 sector 3 Bucuresti, in termen de 30 de zile. In cel mai scurt timp vi se va rambursa integral suma achitata.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Varsta de pensionare. Data incetare CIMIntrebare: Salariata nascuta in 23 iulie 1962, indeplineste conditiile de pensionare limita de varsta luna aceasta, octombrie 2024. Va rog, sa-mi spuneti, cu ce data trebuie sa incetez CIM, avand in vedere ca la femei varsta de pensionare este diferita?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Concediu de odihna in functie de vechimeIntrebare: Ma puteti ajuta cu o nelamurire privind acordarea zilelor concediu pt angajati, in functie de vechimea in munca? Este aceasta o posibilitate sau o obligativitate pentru angajatori? Vechimea in munca Durata minima a concediului de odihna normal (in zile lucratoare) pana la 5 ani 21 zile de la 5 la 10 ani 22 zile de la 10 la 15 ani 23 zile de la 15 la 20 ani 24 zile peste 20 ani 25 zile
vezi AICI raspunsul specialistilor <<