Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Guvernul amana cu un an normalizarea muncii in conditii deosebite

Guvernnormalizaremunca in conditii deosebitereevaluarea locurilor de munca


Guvernul a aprobat marti o hotarare care vizeaza procedura de reinnoire a avizelor de incadrare a locurilor de munca in conditii deosebite si prin care se prelungeste, de la 31 decembrie 2012 la 31 decembrie 2013 termenul pana la care angajatorii trebuie sa normalizeze munca pe acele posturi in care salariatii isi desfasoara activitatea in conditii deosebite.

Noile prevederi se aplica angajatorilor care detin la data de 31 decembrie 2012 avizul de reinnoire si care nu au realizat pana la aceasta data masurile necesare in vederea normalizarii conditiilor de munca. Perioada de valabilitate a avizelor reinnoite nu va putea depasi astfel data de 31 decembrie 2013.

Potrivit Guvernului, pentru o mai buna monitorizare, actul normativ are in vedere acordarea avizelor de catre Inspectia Muncii.

Totodata termenul pina la care Comisia pentru reevaluarea locurilor de munca in conditii speciale are obligatia analizarii dosarelor si emiterii hotaririi de mentinere sau respingere a avizului de incadrare a locurilor de munca cu conditii speciale se modifica de la 31.03.2013 la 30.09.2013, se arata intr-un comunicat postat pe site-ul Guvernului.

Potrivit actului normativ, cheltuielile aferente procesului de reevaluare a incadrarii locurilor de munca in conditii speciale se suporta de catre angajator, iar expertizarea tehnica se efectueaza de catre Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Protectia Muncii "Alexandru Darabont" sau Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate Miniera si Protectie Antiexploziva - INSEMEX Petrosani, dupa caz, respectiv laboratoarele de igiena radiatiilor din cadrul directiilor de sanatate publica autorizate de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare.

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Guvernnormalizaremunca in conditii deosebitereevaluarea locurilor de munca

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 19 Decembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Guvernul amana cu un an normalizarea muncii in conditii deosebite Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Poprirea. Sapte urmariri cu trei beneficiari. Ordinea de preferintaIntrebare: Daca pentru un salariat ni s-au comunicat 7 adrese de infiintare poprire, respectiv: - 5 adrese de la ANAF reprezentand cheltuieli de judecata (datorie 200 lei + 1500 lei + 300 lei + 275 lei + 753 lei) - 1 adresa de la ANAF reprezentand amenda la bugetul local (datorie 100 lei) - 1 adresa de la executor judecatoresc reprezentand creanta din imprumut bancar (457.000 lei) Va rugam sa ne raspundeti cum trebuie distrIbuita poprirea asupra 1/2 din total salariu.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Cumulul de functii la acelasi angajator este permis pentru functii diferite. Sporul pentru munca suplimentaraIntrebare: Avem un angajat cu norma intreaga care doreste sa mai incheie cu firma noastra inca un alt contract de munca partial (cu 2 ore pe zi) pe langa cel deja existent, in aceeasi functie. Va rog sa ne informati, daca cumva exista aceasta posibilitate. Daca da, trebuie incheiat un contract separat pentru cele 2 ore/zi, sau prin act aditional la contractul sau de munca deja existent cu firma noastra.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

eNews Resurse Umane

Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti
Descarcati GRATUIT raportul special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]