Care sunt atributiile institutiilor publice si operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta

institutii publicesituatii de urgentaevacuare
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Principalele atributii ale institutiilor publice si operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta sunt urmatoarele:

• intocmesc si actualizeaza planurile de evacuare a salariatilor si a bunurilor materiale;

• asigura instiintarea si alarmarea personalului;

• asigura punerea in aplicare, la ordin, a masurilor prevazute in planurile de evacuare;

• realizeaza masurile de asigurare a evacuarii: siguranta, paza si ordine, asigurare medicala, aprovizionare cu alimente de stricta necesitate etc.;

• instruiesc personalul cu privire la modul de actiune in caz de evacuare;

• intocmesc si inainteaza, prin inspectoratele pentru situatii de urgenta judetene sau al municipiului Bucuresti, cererile de suplimentare cu mijloace de transport, carburantilubrifianti,
imobile, alimente si produse industriale de prima necesitate, spatii pentru depozitarea bunurilor, cazarea si aprovizionarea evacuatilor

Cine asigura logistica actiunilor de evacuare

Logistica actiunilor de evacuare este asigurata de:

1) structurile administratiei publice centrale si alte institutii, pentru personalul propriu;
2) consiliile judetene si locale, pentru populatie si angajatii proprii;
3) operatorii economici, pentru personalul incadrat.

Logistica evacuarii se asigura, la cererea autoritatilor administratiei publice centrale si locale, de firme de stat sau private, pe baza de conventii de prestari de servicii incheiate din timp si anexate la planurile de evacuare in situatii de urgenta.

Sursele de aprovizionare sunt:
- economia nationala,
- rezervele de stat,
- rezervele de mobilizare si
- ajutoarele umanitare.

INFO

Principalele elemente ale logisticii actiunilor de evacuare sunt:

• aprovizionarea cu produse alimentare, farmaceutice si industriale de stricta necesitate;
• asigurarea mijloacelor de transport si efectuarea transporturilor;
• asigurarea medicala si sanitar-veterinara;
• cazarea evacuatilor, depozitarea bunurilor si adapostirea animalelor;
• asigurarea financiara.

NOUTATI din Legislatie muncii

[Raluca Dimitriu] Webinar Probleme la incetarea CIM + modificari legislative


Legea nr. 360/2023 a adus noutati privind continuarea activitatii salariatilor pana la implinirea varstei de 70 de ani, iar Legea nr. 283/2022 a modificat substantial Codul muncii, introducand notiuni ca:

• zile libere platite pentru evenimente familiale deosebite;
• concediu de ingrijitor;
• absente de la locul de munca pentru situatii neprevazute.

Cum afecteaza aceste modificari legislative incetarea CIM?

Aflati raspunsul in cadrul Webinarului “Noi probleme practice privind incetarea CIM”.

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
institutii publicesituatii de urgentaevacuare

Data aparitiei: 02 Noiembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Care sunt atributiile institutiilor publice si operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]