Procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu

securitate la incendiuautorizatie securitate incendiu 2018incendiu securitate 2018
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Indiferent de situatia in care este necesara emiterea unui aviz sau unei autorizatii de securitate la incendiu, procedura de obtinere a acestora este urmatoarea:

1. Persoanele fizice sau juridice intocmesc documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu.

2. Persoanele fizice sau juridice solicita in scris avizele si autorizatiile de securitate la incendiu, prin completarea  unei cereri-tip adresate direct inspectoratului pentru situatii de urgenta in a carei zona de competenta urmeaza sa fie realizata sau sunt amplasate constructiile sau amenajarile respective.

3. Cererile, insotite de documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu, se inregistreaza intr-un registru special, in ordinea primirii, asigurându-se evidenta si confidentialitatea continutului acestora.

Avizele si autorizatiile de securitate la incendiu si de protectie civila se solicita inspectoratelor judetene in a caror zona de competenta urmeaza sa fie realizate ori sunt amplasate constructiile, instalatiile sau amenajarile respective, de catre persoanele prevazute la art. 30 alin. (2) din Legea nr. 307/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, direct sau prin imputerniciti, denumiti in continuare solicitanti.

Documentatia poate fi depusa si in format electronic, insotita de semnatura electronica a factorilor implicati in procesul de avizare/autorizare.


Daca documentatia prezentata este incompleta sau nu contine toate datele prevazute de lege, lipsurile constatate se comunica solicitantului cu adresa scrisa semnata de inspectorul-sef, cu aplicarea stampilei unitatii, in cel mult 5 zile lucratoare de la data inregistrarii.

In situatia in care documentatia se restituie solicitantului spre completare pe loc, se vor specifica data, numele si prenumele acestuia si semnatura de ridicare.


4. Documentatia depusa pentru avizare sau autorizare se repartizeaza pentru solutionare specialistilor desemnati din inspectia de prevenire - structura de avizare-autorizare din cadrul inspectoratului judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

5. In urma verificarii continutului documentatiei si, in cazul emiterii autorizatiilor de securitate la incendiu, si  a conditiilor din teren, specialistii desemnati intocmesc pentru fiecare situatie un referat cu concluziile rezultate si cu propunerile privind emiterea sau respingerea motivata a emiterii avizului sau autorizatiei.

6. Referatele se verifica de catre seful structurii de avizare-autorizare, se vizeaza de catre adjunctul inspectorului-sef si se aproba de catre inspectorul-sef.

7. Avizele si autorizatiile emise de inspectorate se semneaza de catre inspectorul-sef si se stampileaza cu stampila inspectoratului.

Termenul legal de emitere a avizelor de securitate la incendiu este de maximum 15 zile de la data depunerii documentatiei complete.

Termenul legal de emitere a autorizatiilor de securitate la incendiu este de maximum 30 de zile de la data depunerii documentatiei complete.

SANCTIUNE

Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 20.000 de lei la 50.000 de lei punerea in functiune a constructiilor si amenajarilor noi ori a celor existente la care s-au executat lucrari de modificare si/sau s-a schimbat destinatia acestora, fara obtinerea autorizatiei de securitate la incendiu, potrivit art. 44 alin. V lit. b) din Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.


Sursa: PortalSSM


NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
securitate la incendiuautorizatie securitate incendiu 2018incendiu securitate 2018

Data aparitiei: 16 Ianuarie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu Nota: 4.3 din 5 - 5 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revisal. Sanctionarea cu reducerea salariuluiIntrebare: Dorim sa ne acordati sprijin cu privire la modului de aplicare a a art. 248 alin. (1) lit c) din Codul muncii si a obligativitatii transmiterii sau NU in REVISAL: 1. Reducerea salariului de baza ca sanctiune disciplinara presupune modificarea efectiva a salariului de incadrare (de ex. am un salariu de incadrare de 4000 lei brut; angajatul este sanctionat disciplinar cu 10%; in consecinta salariul de incadrare devine 3600 de lei brut si toate sporurile se calculeaza la 3600 lei brut? ) sau doar...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Modificare salariu prin act aditionalIntrebare: Suntem nevoiti sa modificam in minus salariul unui angajat. Acesta va fi incadrat pe aceeasi functie, cu mici modificare in cadrul fisei de post (trece pe alta cursa care este cotata cu un salariu mai mic). Va rog sa ma ajutati cu ce documentatie trebuie intocmita pentru modificare? Mentionez ca angajatul a fost de acord cu aceasta modificare.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]