Cine are obligatia de a acorda uniforma, echipamentul de protectie si insemnele distinctive personalului SSU?
Administratorul sau conducatorul institutiei, dupa caz, are obligatia legala de a acorda pe cheltuiala sa si in conditiile prevazute de lege, uniforma, insemnele distinctive si echipamentul de protectie necesar personalului serviciului privat pentru situatii de urgenta pentru a-si desfasura activitatea.
In cazul deteriorarii sau al distrugerii, partiale ori totale, in timpul si in exercitarea atributiilor de serviciu, a uniformei, a echipamentului sau a insemnelor distinctive, administratorul sau conducatorul institutiei este obligat sa acorde o noua uniforma sau, dupa caz, echipament ori insemne distinctive.
Care sunt obligatiile personalului SSU privat legat de echipamentul cu care este dotat?
Personalul serviciilor pentru situatii de urgenta private are urmatoarele obligatii legate de uniforma, echipamentul de protectie si insemnele distinctive cu care este dotat:
- sa cunoasca si sa respecte regulile privind portul acestora,
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Portal Codul Muncii
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
- sa le intretina in stare corespunzatoare,
- sa nu le modifice,
- sa nu le poarte impreuna cu alte articole de imbracaminte sau incaltaminte care nu sunt prevazute de lege,
- sa nu le poarte in locuri si in imprejurari care ar putea aduce prejudicii prestigiului serviciului pentru situatii de urgenta.