Documente pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de protectie civila

17 Octombrie 2012
17 Octombrie 2012
avizeautorizatiiprotectia civila
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Avizele de protectie civila se emit pe baza urmatoarelor documente:

– cererea-tip – doua exemplare;
– certificatul de urbanism – doua exemplare in copie;
– planul de situatie si de incadrare in zona – doua exemplare in copie;
– planul de arhitectura al celui mai de jos nivel al constructiei si schema instalatiilor de filtroventilatie,
pentru adaposturile cu capacitate mai mare de 50 de persoane, si a instalatiilor electrice din adapost – doua exemplare in copie;
– planul sectiunii verticale a cladirii cu instalatiile de filtroventilatie din adapost, pentru adaposturile cu capacitate mai mare de 50 de persoane – doua exemplare in copie;
– memoriul tehnic de specialitate – doua exemplare in copie;
– opisul cu documentele depuse – doua exemplare.

Memoriul tehnic de specialitate va cuprinde urmatoarele tipuri de informatii:

– informatii generale despre adapost: necesarul de personal de adapostit; echiparea cu instalatii speciale, utilaje si tamplarie, grupuri sanitare; descrierea acceselor, grosimilor peretilor si planseelor, sistemul de armare, pardoselile, finisajele, racordurile; instalatiile de filtroventilatie, electrice, sanitare, de incalzire si
– informatii privind echiparea cu instalatii de filtroventilatie, pentru adaposturile de protectie civila cu capacitate de adapostire de peste 50 de persoane.

La emiterea avizelor de protectie civila se restituie solicitantului un exemplar din documentele depuse, vizate spre neschimbare, emitentul retinand cate un exemplar.

Documentele retinute de emitent se pastreaza de catre acesta pana la emiterea autorizatiei de protectie civila.

Ce documente trebuie depuse in vederea emiterii autorizatiilor de protectie civila

Autorizatiile de protectie civila se emit pe baza urmatoarelor documente:

– cererea-tip – doua exemplare;
– autorizatia de construire – doua exemplare in copie;
– documentatia tehnica pe baza careia s-a emis avizul de protectie civila si eventualele modificari
realizate prin dispozitii de santier, conform legii – doua exemplare;
– procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor – doua exemplare in copie;
– opisul cu documentele depuse – doua exemplare.

La emiterea autorizatiei de protectie civila se restituie solicitantului un exemplar din documentele prezentate, vizate spre neschimbare, emitentul retinand cate un exemplar din documentele depuse.


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]