Angajator.............................................................................................
Adresa..................................................................................................
Inregistrata la Registrul Comertului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I. ....................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................
Decizia Nr. ....................
Medicina muncii un aliat al angajatorului
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Data ..........................
Subscrisa S.C. ........................., cu sediul in ................. nr............., inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J.../...../...., cod fiscal ......, reprezentata legal prin dnul/dna ..............................., in calitate de ......................, avand in vedere:
Prevederile Actului Constitutiv al societatii privind atributiile administratorului societatii coroborate cu dispozitiile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale,
Dispozitiile art. 40 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 53/2003 – codul muncii, republicat,
Dispozitiile Regulamentului Intern aplicabil la data emiterii deciziei nr. ......./, privind drepturile Angajatorului,
Referatul din data de ........................., intocmit de ...................................,
Bilantul contabil la ................. si balantele de verificare a societatii pe lunile ........., anul ........., din care reiese ca societatea nu se afla in dificultate economica in luna ........ anul ........,
Decizia nr. .............../............... prin care dl/dna ......................................... a fost concediat/a prin desfiintarea postului de ..................... (functia),
Contestatia formulata de dl/dna....................... impotriva deciziei nr......../.................. ce formeaza obiectul Dosarului nr. .........../.../.............. aflat pe rolul Tribunalului .................................,
In urma reanalizarii Deciziei nr. ....../......................, precum si a motivelor ce au stat la baza emiterii acestei decizii,
Administratorul SC ................................................................ dl/dna...........................;
In temeiul prevederilor art. 56 alin. (1) lit. e) din Codul muncii;
DECIDE:
Art. 1 Incepand cu data de ............ se anuleaza Decizia nr. .../............ prin care s-a dispus incetarea Contractului Individual de Munca nr. .............../................ a d-lui/dnei .............................., avand functia de .............................. in cadrul societatii........... .
Incepand cu data de .............. domnul/doamna ..................................................... se reintegreaza in functia si pe postul de Economist in cadrul S.C. ...................., cu un salariu de baza de ................ lei.
Drepturile salariale sunt stabilite, prin luarea in considerare a tuturor elementelor salariale avute de domnul/doamna ................................ anterior concedierii si la data emiterii prezentei.
La data reintegrarii efective, respectiv ......................, se vor calcula toate drepturile salariale indexate, majorate si reactualizate, de care dl/dna ............................................... ar fi beneficiat in perioada, de la data ...............– la data incetarii raporturilor de munca si data ........... – la data reincadrarii efective, urmand a se achita dlui/dnei .................................... sub forma de despagubiri, din care se vor retine si achita contributiile salariale catre bugetul de stat.
Art. 2. – (1) Compartimentul Resurse Umane si Contabilitate vor aduce la indeplinire prevederile prezentei decizii.
(2) Prezenta decizie isi produce efectele incepand cu data de .......................... .
Art. 3 Prezenta Decizie se comunica domnului/doamnei ................................, care are obligatia de a se prezenta la serviciu si de a respecta normele interne ale societatii si legislatia aplicabila in vigoare.
Art. 4. Art. 5. – Prezenta decizie poate fi contestata in termen de 45 de zile, la Tribunalul …....
REPREZENTANTI LEGALI ANGAJATOR,
…………………………………………….
L.S.
Data comunicarii: ……………………..
Semnatura de luare la cunostinta: ……………….