MODEL decizie revenire la program de lucru normal, dupa incetarea starii de alerta

model decizie revenire la program de lucruprogram de lucru la birou
MODEL decizie revenire la program de lucru normal, dupa incetarea starii de alerta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIA nr. ……..
din …….…….……
 
Directorul General (Administrator, Director, Manager etc.)  domnul .................... numit in baza .........................
 
Avand in vedere:
 
- incetarea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu 09 martie 2022;
- incetarea aplicarii masurile pentru diminuarea impactului tipului de risc stabilite prin HG nr. 761/2022 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 7 februarie 2022
 
Decide:
 
Art. 1. Incepand cu data de ………………… inceteaza organizarea programului de lucru decalat, cu incepere de la ora 7.30, respectiv 10.00 sau impartit in grupe/schimburi/ture;
Art. 2. Incepand cu aceiasi data se va reveni la programul de lucru stabilit la art. … din cadrul  Regulamentul intern al societatii;
Art. 3. Compartimentul de Resurse Umane va comunica prezenta decizie tuturor compartimentelor functionale ale societatii. 
 
Directorul General (Administrator, Director, Manager etc.)
___________________________
 
 
 
Vizat pentru indeplinirea conditiilor legale:
 
Compartiment Resurse Umane
____________________


Un articol realizat in data de 21.03.2022, de catre expertii de la PortalSSM >>>
 

de Ioana Pavel


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
model decizie revenire la program de lucruprogram de lucru la birou

Data aparitiei: 22 Martie 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

MODEL decizie revenire la program de lucru normal, dupa incetarea starii de alerta Nota: 3.67 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]