DECIZIA nr. ……..
din …….…….……
Directorul General (Administrator, Director, Manager etc.) domnul .................... numit in baza .........................
Avand in vedere:
- incetarea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu 09 martie 2022;
- incetarea aplicarii masurile pentru diminuarea impactului tipului de risc stabilite prin HG nr. 761/2022 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 7 februarie 2022
Decide:
Art. 1. Incepand cu data de ………………… inceteaza organizarea programului de lucru decalat, cu incepere de la ora 7.30, respectiv 10.00 sau impartit in grupe/schimburi/ture;
Art. 2. Incepand cu aceiasi data se va reveni la programul de lucru stabilit la art. … din cadrul Regulamentul intern al societatii;
Art. 3. Compartimentul de
Resurse Umane va comunica prezenta decizie tuturor compartimentelor functionale ale societatii.
Directorul General (Administrator, Director, Manager etc.)
___________________________
Vizat pentru indeplinirea conditiilor legale:
____________________
Un articol realizat in data de 21.03.2022, de catre expertii de la
PortalSSM >>> Suntem o firma de constructii ,va rugam sa ne ajutati cu o fisa de post pentru Montator elemente prefabricate din beton armat Cor: 711403.
Angajata - in varsta de 59 ani si 1 luna, primeste decizia de pensionare pentru limita de varsta in data de 16.04.2024 ( plata drepturilor de pensie se va face incepand cu data de 01.04.2024 ). Salariata a adus copie dupa decizie la angajator in data de 17.04.2024. 1. Cu ce data inceteaza CIM si cu ce articol? 2. Pot incheia un nou CIM cu angajatul dupa incetarea celui vechi pe perioada determinata de 1 luna - pentru a putea gasi alta persoana in locul acesteia? Mentionez ca salariata este de...