Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Angajatorul a modificat regulamentul intern in loc sa realizeze act aditional la RI. Cum se corecteaza greseala?

modificarea regulamentului internregulament internmodificare regulament intern
In randurile urmatoare vom stabili cum se poate corecta o greseala comisa de un responsabil HR. Pentru fiecare modificare din cadrul RI (regulament intern), societatea a intocmit un nou RI si nu un act aditional la RI.

Cum se poate corecta aceasta greseala pentru ca la un eventual control ITM sa nu apara probleme?


Cititi AICI detalii despre Regulamentul Intern actualizat conform GDPR >>


Raspunsul specialistilor PortalCodulMuncii.ro:

Modificarea si/sau completarea regulamentului intern se poate face prin:

- act aditional la regulamentul intern;
- decizii ale angajatorului cu acest obiect care sa respecte regula consultarii prevazute de art. 241 din Codul muncii.

In ambele situatii salariatii trebuie informati despre modificarile aduse acestui document (art. 244 din Codul muncii).

Asadar, inainte ca modificarea sa produca efecte, presedintele, directorul general sau consiliul de administrare, respectiv persoana care a semnat regulamentul intern va emite o decizie de modificare a acestuia.

Orice modificare a regulamentului intern va putea produce efecte numai dupa ce a fost epuizata din nou procedura de informare a salariatilor.

Informarea este transmiterea de date de catre angajator catre reprezentantii angajatilor, pentru a le permite sa se familiarizeze cu problematica dezbaterii si sa o examineze in cunostinta de cauza.

Regulamentul intern se afiseaza la sediul angajatorului, potrivit art. 243 alin. (4) din Codul muncii.

Totusi, aceasta modalitate de publicitate a regulamentului intern nu este intotdeauna suficienta, mai ales atunci cand exista mai multe puncte de lucru, centre de productie sau sucursale. De aceea, se recomanda utilizarea de modalitati alternative de popularizare:

- afisarea Regulamentului la fiecare punct de lucru;
- popularizarea acestuia prin brosuri;
- comunicarea catre fiecare salariat in parte, prin sistemul Intranet etc.


Dovada informarii salariatilor va putea fi facuta prin semnarea de catre fiecare salariat in parte intr-un formular de luare la cunostinta a reglementarilor regulamentului intern.


Cititi AICI detalii despre Regulamentul Intern actualizat conform GDPR >>


Iata modelul unui astfel de formular:

Formular de luare la cunostinta a reglementarilor Regulamentului Intern


Prin prezenta confirm faptul ca mi s-a pus la dispozitie Regulamentul Intern al ___________________________________________________ in forma din data ________ si ca inteleg faptul ca acesta contine informatii importante legate de regulile de functionare interna din cadrul organizatiei, reguli pe care trebuie sa le cunosc si sa le respect, fiindu-mi aplicabile.
Inteleg de asemenea faptul ca Regulamentul nu este un contract si ca acesta poate fi modificat unilateral de catre angajator.


________________________________
Data

________________________________
Semnatura angajatului

________________________________
Numele angajatului

In concluzie, emiteti decizia de modificare a RI si asigurati-va ca detineti dovada informarii salariatilor cu privire la continutul regulamentului intern modificat.




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
modificarea regulamentului internregulament internmodificare regulament intern

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 04 Iunie 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Angajatorul a modificat regulamentul intern in loc sa realizeze act aditional la RI. Cum se corecteaza greseala? Nota: 4.17 din 5 - 6 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Decizie Medicala Capacitate MuncaIntrebare: Buna! Am primit de la o angajata decizie medicala asupra capacitatii de munca, gradul III, data livrarii invaliditatii fiind 28.02.2019, termen de revizuire 17.02.2020. Cum fac modificarile in revisal? Pot prin act aditional la cim sa ii reduc la jumate de norma incepand cu 01.03.2019? Nu trebuia transmis cu o zi anterioara modificarii cim? Multumesc
 

Raspuns: Pana la data la care va prezinta decizia de pensionare cu invaliditate de grad IIIputeti sa-i inchei... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]