Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Regulamentul Intern trebuie modificat de urgenta! Iata DE CE

regulament intern gdprmodificare regulament intern gdprregulament intern 2018
Dupa cum stii, la 25 mai a intrat in vigoare Regulamentul General pentru Protectia Datelor Personale (GDPR), un act normativ vital care prevede amenzi extrem de dure (20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri) pentru abateri privind respectarea confidentialitatii informatiilor despre angajatii si clientii dvs.


Desigur ca in acest context va trebui modificat si adaptat si Regulamentul Intern (RI).


Iata acele prevederi OBLIGATORIU de introdus in Regulamentul intern:


In noul context legislativ, trebuie sa faceti mentiuni clare in Regulamentul intern privind:

1. Protectia datelor personale ale salariatilor

Este vorba despre informatii pe care salariatii vi le furnizeaza voluntar in scopul de a beneficia de anumite facilitati oferite de lege. De exemplu: informatii privind starea de graviditate, motivul pentru care refuza detasarea, apartenenta religioasa, daca au sau nu copii in intretinere, evenimente familiale deosebite, diverse situatii personale. Detalii pe CD-ul Regulamentul intern in avantajul dvs. Vezi detalii GRATUITE aici >>>


2. Politicile de prelucrare a datelor aplicabile la nivelul firmei

Intra aici: termene de pastrare a datelor; procedura de stergere/revizuire a datelor personale, selectia datelor personale efectiv necesare angajatorului; perioada de stocare a datelor; scopurile urmarite prin operatiunile de prelucrare a datelor; persoanele care prelucreaza aceste date; fluxurile de date, indicand originea si destinatia datelor etc.


3. Determinarea gradului de monitorizare a activitatii salariatilor

Se impun precizari clare legate de modul cum firma supravegheaza activitatea online, video si telefonica a fiecarui salariat sau departament.
Detalii pe CD >>>


4. Garantii privind protectia vietii private si a secretului corespondentei

De exemplu: anonimizarea unui astfel de transcript, mentinerea secretului privind identitatea destinatarilor, limitarea doar la elementele de continut care sa vizeze direct interesele firmei etc.

5. Regimul juridic al comunicarilor private ale salariatului

Precizati noile abateri disciplinare in aceasta sfera: comunicari online in scopuri private, sau dincolo de o anumita durata, sau intr-un anumit interval al programului de lucru etc.


Vezi toate cele 12 prevederi OBLIGATORII aici >>>


de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
regulament intern gdprmodificare regulament intern gdprregulament intern 2018

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 06 Noiembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Regulamentul Intern trebuie modificat de urgenta! Iata DE CE Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Mod calcul zile suspendate pentru somaj tehnicIntrebare: Cum se calculeaza numarul de zile de suspendare a contractului de munca pentru care se solicita decontarea sumei prevazute de art. I alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 92/2020 (41,5% din salariul de baza brut)? Mentionez ca angajatii au intrat in somaj tehnic din luna aprilie dar pe mai multe perioade (06.04.2020 - 13.04.2020=8 zile; 15.04.2020-22.04.2020=8 zile; 27.04.2020-30.04.2020=4 zile) Am intrebat la AJOFM si dumnealor sustin ca nu se numara prima si ultima zi de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Mod calcul indemnizatie concediu de odihna in cazul micsorarii salariuluiIntrebare: Avem un salariat care pleaca din societate la data de 30.06.2020. A avut incheiat contract de munca cu timp partial 4 ore/zi – 1.200 ron salariu brut (angajare an 2016) insa in perioada aprilie-iunie 2020 conform unui act aditional, timpul de lucru s-a stabilit la 1 ora/zi cu salariul de baza 300 ron/luna. Are 58 de zile de concediu de odihna neefectuate (anii 2017-2020). Va rugam sa ne spuneti care este calculul corect privind compensarea zilelor de concediu de odihna neefectuate.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]