Regulamentul Intern trebuie modificat de urgenta! Iata DE CE

Mara Dobrin
Mara Dobrin
06 Noiembrie 2018
06 Noiembrie 2018
Mara Dobrin
Mara Dobrin
regulament intern gdprmodificare regulament intern gdprregulament intern 2018
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dupa cum stii, la 25 mai a intrat in vigoare Regulamentul General pentru Protectia Datelor Personale (GDPR), un act normativ vital care prevede amenzi extrem de dure (20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri) pentru abateri privind respectarea confidentialitatii informatiilor despre angajatii si clientii dvs.


Desigur ca in acest context va trebui modificat si adaptat si Regulamentul Intern (RI).


Iata acele prevederi OBLIGATORIU de introdus in Regulamentul intern:


In noul context legislativ, trebuie sa faceti mentiuni clare in Regulamentul intern privind:

1. Protectia datelor personale ale salariatilor

Este vorba despre informatii pe care salariatii vi le furnizeaza voluntar in scopul de a beneficia de anumite facilitati oferite de lege. De exemplu: informatii privind starea de graviditate, motivul pentru care refuza detasarea, apartenenta religioasa, daca au sau nu copii in intretinere, evenimente familiale deosebite, diverse situatii personale. Detalii pe CD-ul Regulamentul intern in avantajul dvs. Vezi detalii GRATUITE aici >>>


2. Politicile de prelucrare a datelor aplicabile la nivelul firmei

Intra aici: termene de pastrare a datelor; procedura de stergere/revizuire a datelor personale, selectia datelor personale efectiv necesare angajatorului; perioada de stocare a datelor; scopurile urmarite prin operatiunile de prelucrare a datelor; persoanele care prelucreaza aceste date; fluxurile de date, indicand originea si destinatia datelor etc.


3. Determinarea gradului de monitorizare a activitatii salariatilor

Se impun precizari clare legate de modul cum firma supravegheaza activitatea online, video si telefonica a fiecarui salariat sau departament.
Detalii pe CD >>>


4. Garantii privind protectia vietii private si a secretului corespondentei

De exemplu: anonimizarea unui astfel de transcript, mentinerea secretului privind identitatea destinatarilor, limitarea doar la elementele de continut care sa vizeze direct interesele firmei etc.

5. Regimul juridic al comunicarilor private ale salariatului

Precizati noile abateri disciplinare in aceasta sfera: comunicari online in scopuri private, sau dincolo de o anumita durata, sau intr-un anumit interval al programului de lucru etc.


Vezi toate cele 12 prevederi OBLIGATORII aici >>>




 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]