Apelurile ofera informatii privind legislatia muncii si asigurarile sociale, de luni pana vineri, de la ora 09.00 pana la ora 22.00.
Apelurile telefonice au ca obiectiv facilitatea accesului cetatenilor la informatiile ce tin de domeniul social. Mai mult, se doreste sporirea transparentei administratiei publice si a cresterii increderii cetatenilor. Se doreste simplificarea domeniului si reducerea timpului necesar pentru aceste servicii.
"Prin TelVerde, oamenii vor primi informatia mult mai repede si vor sti unde sa se adreseze pentru a-si rezolva o problema sau alta. Este important sa simplificam accesul oamenilor la informatiile dorite", a declarat ministrul muncii, Rovana Plumb.
In principiu, TelVerde functioneaza pe baza unui set de intrebari frecvente si raspunsuri clare in fiecare domeniu in parte: pensii si asigurari publice, asistenta sociala, protectia persoanelor cu dizabilitati, protectia drepturilor lucratorilor, protectia sanatatii si securitatii in munca, politici publice, protectia drepturilor copiilor adoptati, legislatia muncii in general.
Intrebarile vor avea ca raspunsuri informatiile furnizate de catre Ministerul Muncii. Acestea se vor actualiza pe baza feed back-ului oferit de catre cetateni.
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Legis Plus Legislatia Muncii
Conform institutiei, in situatiile in care intrebarile cetatenilor necesita timp de consultare cu experti din minister, solicitarea se va transmite electronic catre persoanele abilitate sa solutioneze aceste aspecte.