Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Sunt obligatorii fisele de identificare a factorilor de risc profesional?

ssmprotectia munciifactori de risc profesionalfisa de identificare factori de risc profesional


HG 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare, contine si conditiile cerute de lege in vederea intocmirii fiselor de identificare a factorilor de risc profesional.

Iata care sunt serviciile medicale profilactie prin care se asigura supravegherea sanatatii lucratorilor, conform art. 8 alin. (1) din HG 355/2007
privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare: examenul medical la angajarea in munca, de adaptare, periodic, la reluarea activitatii, supraveghere speciala si promovarea sanatatii la locul de munca.

Alin. (5) al aceluiasi articol prevede faptul ca examinarile medicale profilactice se efectueaza pe baza fisei de identificare a factorilor de risc profesional, onform modelului prevazut in anexa nr. 3, completata in mod obligatoriu la toate rubricile si semnata de catre angajator.

Atentie! Dosarul medical si fisa de identificare a factorilor de risc profesional pot fi, la solicitare, predate noii structuri de medicina muncii agreate de angajator.

Mai mult, la schimbarea locului de munca in cadrul unei alte unitati, lucratorul va primi, la solicitare, copii ale dosarului sau medical si ale fisei de identificare a factorilor de risc profesional. Acestea vor fi predate structurii de medicina muncii a unitatii respective, in conformitate cu dispozitiile art. 41 din aceeasi hotarare de guvern.



Fata de toate aceste texte legale incidente apreciem ca intocmirea fisa de identificare a factorilor de risc profesional este obligatorie.


Raspuns oferit de specialistii PortalCodulMuncii.ro



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ssmprotectia munciifactori de risc profesionalfisa de identificare factori de risc profesional

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 24 Martie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Sunt obligatorii fisele de identificare a factorilor de risc profesional? Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Este Nevoie De Act Aditional Pentru Trecere La Program Inegal De Munca?Intrebare: In cazul in care un angajat are contract de munca cu program normal , poate fi pus sa munceasca la program inegal de munca fara un acord scris intre el si angajator? Este nevoie de act aditional pentru trecere de la program normal la program inegal de munca? Multumesc,
 

Raspuns: Nu, timpul de munca se organizeaza intr-un program de munca care eventuakl poate fi trecut in regula... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]