Cine are obligatia organizarii activitatii de instruire in domeniul situatiilor de urgenta

07 Noiembrie 2012
07 Noiembrie 2012
situatii de urgentainstruireconducatori
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Obligatia organizarii activitatii de instruire in domeniul situatiilor de urgenta revine conducatorilor institutiilor publice, patronilor si managerilor operatorilor economici.

Astfel, potrivit legii, conducatorii institutiilor publice, patronii si managerii operatorilor economici au responsabilitatea organizarii activitatii de instruire a salariatilor in domeniul situatiilor de urgenta, astfel incât:

- sa asigure informarea si instruirea salariatilor cu privire la actele normative, normele, regulile si masurile care reglementeaza managementul situatiilor de urgenta si care sunt specifice institutiei sau operatorului economic pe care il coordoneaza, precum si asupra sarcinilor ce le sunt stabilite pentru respectarea lor;

- sa asigure verificarea insusirii de catre salariati a obligatiilor ce le revin in cazul producerii incendiilor, exploziilor si situatiilor de urgenta;

- sa asigure masurile tehnice si organizatorice necesare pentru instruirea eficienta a salariatilor in domeniul incendiilor, exploziilor si situatiilor de urgenta.

Masurile tehnice si organizatorice necesare pentru o instruire eficienta a salariaților vizeaza in principal:

- desemnarea personalului care executa instructajele si verifica insusirea cunostintelor;

- stabilirea categoriilor de instructaje si de salariati, a duratei instructajelor in functie de specificul activitatii operatorului economic sau a institutiei si de periodicitatea instructajelor;

- intocmirea sau procurarea documentelor si materialelor pentru planificarea, organizarea, desfasurarea si verificarea instructajelor;

- asigurarea resurselor materiale si documentare necesare pentru realizarea activitatii.

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie la intocmirea DOSARELOR DE PERSONAL ale salariatilor!


Neprezentarea dosarului sau lipsa documentelor sunt vizate de ITM!

1. Ce este, asadar, acest dosar?
2. Ce documente trebuie sa cuprinda?
3. De ce sunt inspectorii ITM atat de interesati de el?
4. Cum va protejati de amenzile foarte dure?

Raspunsurile in ghidul practic: Dosarul personal al salariatului »

Explicatii, lamuriri si raspunsuri profesioniste oferite pe loc! Rezerva aici >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]