Activitati procedurale in domeniile SSM si SU! Cum ar trebuie sa procedeze managementul unei companii

activitati procedurale ssmactivitati situatii de urgentaintocmire proceduri ssm
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
"As dori sa aflu care sunt activitatile procedurabile in domeniul securitatii si sanatatii in munca, precum si in domeniul situatiilor de urgenta?"


Raspunsul specialistilor de la PortalSSM:


Cateva dintre motivele pentru care un management decide sa demareze intocmirea procedurilor sunt urmatoarele:

    procedurile bine facute furnizeaza informatii despre procesele de munca care se desfasoara in organizatii;

    informatia furnizata de proceduri poate fi folosita pentru a satisface diferite cerinte de reglementare sau cerinte ale unor standard;

    procedurile pot si trebuie sa fie folosite ca si suport de curs in cadrul instruirilor interne;
    procedurile se folosesc si pentru a imbunatati procesele descrise;

    procedurile ajuta angajatii sa-si desfasoare activitatile in care sunt implicati intr-un mod eficace/eficient.



Trebuie remarcat ca activitatile in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cat si periodicitatea lor sunt stabilite prin legislatia specifica care reprezinta transpunerea directivelor europene in plan national. In teorie, activitatile cu caracter repetitiv se preteaza a se procedura.

Persoanele desemnate cu organizarea activitatilor de prevenire si protectie trebuie sa elaboreze urmatoarele categorii de documente care pot fi solicitate cu ocazia vizitelor de control de inspectorii de munca.

    Documente referitoare la organizarea activitatii de prevenire si protectie.

    Documente referitoare la activitatea de instruire a lucratorilor.

    Documente referitoare la activitatea de supraveghere medicala a angajatilor.

    Documente referitoare la verificarea echipamentelor de munca si ale echipamentelor. individuale de protectie.

    Documente elaborate in situatia producerii unor eventuale accidente de munca.

Pentru imbunatatirea activitatile care stau la baza elaborarii acestor documente se pot elabora proceduri operationale sau de sistem.


 Exemple:

    Procedura referitoare la revizuirea evaluarii de riscuri;

    Procedura referitoare la revizuirea planului de prevenire si protectie;

    Procedura referiotare la instruirea lucratorilor;

    Procedura referitoare la supravegherea medicala a lucratorilor;

    Procedura referitoare la identificarea, achizitionarea, acordarea, denocivizarea si predarea echipamentului individual de protectie;

    Procedura referitoare la mentenanta echipamentelor de munca;



...citeste mai multe studii de caz si exemple concrete pe PortalSSM >>>



NOUTATI din Legislatie muncii

Ce noutati au aparut in domeniul legislatiei muncii?


Parcurgeti Caietul Seminarului National de Legislatia Muncii!
Contine noutatile legislative din 2024, implicatii, controverse, solutii!


Iata mai jos cateva exemple:

1) Salariul minim
2) Concediul de crestere copil
3) Hartuirea la locul de munca
4) Telemunca pentru parinti
5) Suspendarea si incetarea CIM
6) Contractul cu fractiune de norma
7) Pauza de masa



...Vezi AICI detaliile complete <<

de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
activitati procedurale ssmactivitati situatii de urgentaintocmire proceduri ssm

Data aparitiei: 14 Noiembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Activitati procedurale in domeniile SSM si SU! Cum ar trebuie sa procedeze managementul unei companii Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Pensie militara de serviciu anticipata partiala si drept de muncaIntrebare: Cadru militar trecut in rezerva cu drept la pensie militara de serviciu anticipata partial, are drept de munca in domeniul privat?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Cod COR sef dispeceratIntrebare: Va rog sa ma ajutati: Ce cod COR(in afara de 541408-Dispecer) pot utiliza pentru sef dispecerat, un angajat care coordoneaza departamentul dispecerat din cadrul societatii noastre.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]