Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

 

Activitati procedurale in domeniile SSM si SU! Cum ar trebuie sa procedeze managementul unei companii

activitati procedurale ssmactivitati situatii de urgentaintocmire proceduri ssm
"As dori sa aflu care sunt activitatile procedurabile in domeniul securitatii si sanatatii in munca, precum si in domeniul situatiilor de urgenta?"



Raspunsul specialistilor de la PortalSSM:


Cateva dintre motivele pentru care un management decide sa demareze intocmirea procedurilor sunt urmatoarele:

    procedurile bine facute furnizeaza informatii despre procesele de munca care se desfasoara in organizatii;

    informatia furnizata de proceduri poate fi folosita pentru a satisface diferite cerinte de reglementare sau cerinte ale unor standard;

    procedurile pot si trebuie sa fie folosite ca si suport de curs in cadrul instruirilor interne;
    procedurile se folosesc si pentru a imbunatati procesele descrise;

    procedurile ajuta angajatii sa-si desfasoare activitatile in care sunt implicati intr-un mod eficace/eficient.



Trebuie remarcat ca activitatile in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cat si periodicitatea lor sunt stabilite prin legislatia specifica care reprezinta transpunerea directivelor europene in plan national. In teorie, activitatile cu caracter repetitiv se preteaza a se procedura.

Persoanele desemnate cu organizarea activitatilor de prevenire si protectie trebuie sa elaboreze urmatoarele categorii de documente care pot fi solicitate cu ocazia vizitelor de control de inspectorii de munca.

    Documente referitoare la organizarea activitatii de prevenire si protectie.

    Documente referitoare la activitatea de instruire a lucratorilor.

    Documente referitoare la activitatea de supraveghere medicala a angajatilor.

    Documente referitoare la verificarea echipamentelor de munca si ale echipamentelor. individuale de protectie.

    Documente elaborate in situatia producerii unor eventuale accidente de munca.

Pentru imbunatatirea activitatile care stau la baza elaborarii acestor documente se pot elabora proceduri operationale sau de sistem.


 Exemple:

    Procedura referitoare la revizuirea evaluarii de riscuri;

    Procedura referitoare la revizuirea planului de prevenire si protectie;

    Procedura referiotare la instruirea lucratorilor;

    Procedura referitoare la supravegherea medicala a lucratorilor;

    Procedura referitoare la identificarea, achizitionarea, acordarea, denocivizarea si predarea echipamentului individual de protectie;

    Procedura referitoare la mentenanta echipamentelor de munca;



...citeste mai multe studii de caz si exemple concrete pe PortalSSM >>>




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
activitati procedurale ssmactivitati situatii de urgentaintocmire proceduri ssm

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 14 Noiembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Activitati procedurale in domeniile SSM si SU! Cum ar trebuie sa procedeze managementul unei companii Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Maxim De Ore Lucrate De Un Angajat Pe Zi?Intrebare: La o pensiune, angajatii cu norma intreaga, lucra dupa urmatorul program: o zi lucrata-12 ore, una libera, indiferent daca e week-end sau sarbatoare. In aceste conditii va rog sa-mi spuneti daca este corect si daca trebuie schimbat programul de lucru, avand in vedere ca nu beneficiaza de 2 zile consecutive de odihna pe saptamana si ca primesc spor de week-end. Pontajul se face conform programului de lucru, adica: 12-x-12-x-12-x-12....... Multumesc
 

Raspuns: Daca reduceti programul la 11 ore, atunci nu mai trebuie sa le acordati o zi libera a doua zi. <b... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Atentie la Fisele de Post modificate de GDPR!

Modele de Fise de Post actualizate in 2018
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR"
7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Atentie la Fisele de Post modificate de GDPR!
Modele de Fise de Post actualizate in 2018

Descarcati gratuit Raportul Special

"7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]