Rolul strategic al Departamentului dvs. in relatia cu managementul companiei

08 Aprilie 2011
08 Aprilie 2011
resurse umanemanagementul companieistrategii si obiectiveproiecte de dezvoltare
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Implicarea Departamentului Resurse Umane in conturarea strategiei si obiectivelor companiei pentru iesirea din criza.

Departamentul Resurse Umane este singurul care cunoaste masura in care compania are resursele si energia pentru a atinge si implementa obiectivele si strategia propuse de echipa de management general.

Exemplu

Atunci când se contureaza noile proiecte de dezvoltare, nu este suficient sa fie identificata doar o cifra estimativa cu numarul necesar de angajati, cifra care apoi sa fie transmisa Departamentului Resurse Umane care sa identifice persoanele cele mai potrivite.

In momentul de fata este important ca Departamentul Resurse Umane sa vina cu input-ul sau la strategia elaborata de managementul companiei si sa identifice nu doar cifrele, ci si calitatea viitorilor angajati, nevoile de dezvoltare ale actualilor angajati, iar toate acestea sa fie coroborate cu ceea ce isi propune pe termen scurt, mediu si lung compania.

Corelarea noului model de bussiness adoptat in contextul iesirii din criza cu o noua strategie de resurse umane.

Exemplu

In cazul in care estimati si vizati o expansiune rapida a companiei, cel mai probabil va fi nevoie de o politica de recrutare rapida.

Cu toate acestea, evitati ca recrutarea si selectia sa aiba loc prea rapid, prin arderea unor etape importante si necesare in asigurarea sustenabilitatii procesului.

Comunicarea interna a avut sau cel putin ar fi trebuit sa aiba un rol esential pe perioada crizei. Este important ca acest rol sa continue, motiv pentru care elaborarea unei noi politici de comunicare adaptata noilor realitati si planului de bussiness revizuit este esentiala.

Va recomandam colaborarea cu Departamentul de comunicare sau, daca nu exista un astfel de departament, asumarea acestui rol in interiorul Departamentului Resurse Umane.

Exemplu

Departamentul Resurse Umane este singurul care cunoaste si are acces direct la nemultumirile angajatilor dupa aceasta perioada indelungata de criza economica.

Astfel, doar acesta va sti pe ce anume trebuie bazata strategia de comunicare interna pentru a remedia si corecta nemultumirile actuale ale angajatilor.

Permanenta adaptare la noile realitati create de perioada – in special, in urmatorul an – piata se va schimba continuu.

Cercetarea noilor tendinte de dezvoltare in domeniul româneasca si cu nevoile concrete ale companiei vor aduce un

Exemplu

Momentul iesirii din criza, nu va insemna reintoarcerea.

Totodata, aceasta reechilibrare se va intâmpla si stabiliza umane, trebuie sa fiti in permanenta conectati la realitatile departamentului si activitatii de resurse umane din firma dvs.



 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]