Departamentul Resurse Umane este singurul care cunoaste masura in care compania are resursele si energia pentru a atinge si implementa obiectivele si strategia propuse de echipa de management general.
Exemplu
Atunci când se contureaza noile proiecte de dezvoltare, nu este suficient sa fie identificata doar o cifra estimativa cu numarul necesar de angajati, cifra care apoi sa fie transmisa Departamentului Resurse Umane care sa identifice persoanele cele mai potrivite.
In momentul de fata este important ca Departamentul Resurse Umane sa vina cu input-ul sau la strategia elaborata de managementul companiei si sa identifice nu doar cifrele, ci si calitatea viitorilor angajati, nevoile de dezvoltare ale actualilor angajati, iar toate acestea sa fie coroborate cu ceea ce isi propune pe termen scurt, mediu si lung compania.
Corelarea noului model de bussiness adoptat in contextul iesirii din criza cu o noua strategie de resurse umane.
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Legis Plus Legislatia Muncii
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Exemplu
In cazul in care estimati si vizati o expansiune rapida a companiei, cel mai probabil va fi nevoie de o politica de recrutare rapida.
Cu toate acestea, evitati ca recrutarea si selectia sa aiba loc prea rapid, prin arderea unor etape importante si necesare in asigurarea sustenabilitatii procesului.
Comunicarea interna a avut sau cel putin ar fi trebuit sa aiba un rol esential pe perioada crizei. Este important ca acest rol sa continue, motiv pentru care elaborarea unei noi politici de comunicare adaptata noilor realitati si planului de bussiness revizuit este esentiala.
Va recomandam colaborarea cu Departamentul de comunicare sau, daca nu exista un astfel de departament, asumarea acestui rol in interiorul Departamentului Resurse Umane.
Exemplu
Departamentul Resurse Umane este singurul care cunoaste si are acces direct la nemultumirile angajatilor dupa aceasta perioada indelungata de criza economica.
Astfel, doar acesta va sti pe ce anume trebuie bazata strategia de comunicare interna pentru a remedia si corecta nemultumirile actuale ale angajatilor.
Permanenta adaptare la noile realitati create de perioada – in special, in urmatorul an – piata se va schimba continuu.
Cercetarea noilor tendinte de dezvoltare in domeniul româneasca si cu nevoile concrete ale companiei vor aduce un
Exemplu
Momentul iesirii din criza, nu va insemna reintoarcerea.
Totodata, aceasta reechilibrare se va intâmpla si stabiliza umane, trebuie sa fiti in permanenta conectati la realitatile departamentului si activitatii de resurse umane din firma dvs.