I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului:
2. Denumirea postului: Specialist Relatii Publice
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 243201
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
4. Departamentul / locatia: Departament Relatii Publice (PR)
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
• Conducere / coordonare: Nu este cazul
• Executie: Specialist
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
• se subordoneaza: Managerului de Relatii Publice
• are in subordine: Nu este cazul
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Firme de publicitate, media
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Identificarea postului
1. Scopul general al postului
Asigurarea si mentinerea unei imagini unitare a firmei, in acord cu politica generala a acesteia.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
• Elaborarea si implementarea planului de PR in functie de obiectivele companiei.
• Elaborarea si publicarea tuturor materialelor de prezentare a firmei.
• Pregatirea evenimentelor de promovare a imaginii firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Monitorizeaza modalitatea de cheltuire a bugetului de PR pentru firma.
• Implementeaza strategia de comunicare agreata cu managementul companiei si masoara eficienta activitatii de PR.
• Editeaza comunicate de presa, prezentari ale companiei, articole pentru website, newsletter, brosuri etc.
• Comanda materiale promotionale pentru diverse evenimente, organizeaza seminarii si conferinte, impreuna cu diversi parteneri.
• Elaboreaza instrumente si modalitati de monitorizare a imaginii firmei in comunitate (chestionare, sondaje etc.).
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului
a. Privind relatiile interpersonale / comunicarea
• Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
• Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
• Are o atitudine politicoasa atat fata de colegii sai, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.
b. Fata de echipamentul din dotare
• Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea instrumentelor si a aparaturii din dotarea departamentului.
• Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
c. In raport cu obiectivele postului
• Mentine si transmite un standard de profesionalism in indeplinirea sarcinilor de serviciu.
• Raspunde de crearea si mentinerea unei imagini favorabile a firmei in relatiile cu clientii, beneficiarii, furnizorii etc.
• Se preocupa in permanenta de propria dezvoltare profesionala.
• Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia companiei.
d. Privind securitatea si sanatatea muncii
Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI.
e. Privind regulamentele / procedurile de lucru
• Respecta strategia de comunicare adoptata in cadrul firmei.
• Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
• Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei.
• Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
5. Conditiile postului de lucru ... continuarea pe PortalCodulMuncii.ro