Daca ne uitam la Ghidul de utilizare a ReviSal-ului, publicat in mod oficial de catre Inspectia muncii, se poate observa cu usurinta care sunt operatiunile pe care angajatorul trebuie sa le realizeze in aceasta aplicatie:
1.Preluare
2.Instalare
3.Introducerea datelor despre Angajator
4.Introducerea datelor despre Salariati si Contracte
5.Actualizarea datelor despre Angajator
6.Actualizarea datelor despre Salariati si Contracte
7.Transmiterea registrului electronic
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Nu se precizeaza asadar nimic despre modificarile ulterioare, insa ele pot aparea ca "actualizari" ale informatiilor. Din pacate, insa, in cazul special al "dublarii" unui contract apare o mare problema. In ReviSal, un contract poate suferi un numar limitat de modificari. Se poate corecta:
1.Functia/ocupatia
2.Incetarea contractului
3.Tipul contractului
4.Reactivarea contract
5.Numarul/data contract
6.Locul de munca
Nu se poate realiza in ReviSal stergerea unui contract individual de munca. Chiar daca a fost inregistrat din eroare.
In acest caz, exista doua solutii.
1. O solutie "de compromis" sa spunem. Si anume operam incetarea unuia dintre contractele dublate, cu specificarea "eroare de inregistrare". Legal, insa, nu poate inceta un contract care nu a existat niciodata.
2. O solutie "directa". Ne adresam inspectoratului teritorial de munca (ITM), cel care ne va sfatui exact de trebuie sa facem. Asa vom fi acoperiti si in cazul unor eventuale controale.