Spatiul Privat Virtual: Persoanele inregistrate vor verifica daca angajatorii lor le vireaza contributiile!

Gabriela Dita
Gabriela Dita
19 Decembrie 2014
19 Decembrie 2014
Gabriela Dita
Gabriela Dita
asigurari socialespatiu public virtualcontributiile de asigurari socialeDecizia de impunere anuala
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
“Am multumirea ca in timpul mandatului am initiat si pus in aplicare mai multe proiecte de modernizare a administratiei fiscale, de incurajare a interactiunii online dintre fisc si contribuali. Serviciul Spatiul Privat Virtual este unul dintre aceste proiecte, realizat cu buget zero, insa cu multa pricepere si implicare de catre specialistii din MFP si ANAF", a declarat ministrul finantelor publice, Ioana-Maria Petrescu.

Dupa cum probabil stiti, Spatiul Privat Virtual este primul serviciu electronic pus in functiune in Romania, prin intermediul caruia o persoana fizica isi va putea consulta online propria situatie fiscala.

In mod concret, contribuabilii persoane fizice din toata tara isi vor putea verifica electronic propria situatie fiscala, incepand din data de 15 decembrie 2014, la trei luni dupa ce Spatiul Privat Virtual a fost lansat si a functionat ca proiect pilot, initial pentru contribuabilii din Bucuresti si Ilfov.

Accesarea Spatiului privat virtual se face prin identificarea electronica prin intermediul certificatelor digitale calificate sau prin credentiale de tip nume/parola insotite de coduri de autentificare de unica folosinta.

Contribuabilii au acces la urmatoarele informatii privind propria situatie fiscala:

    * Soldul obligatiilor neachitate

    * Decizia de impunere anuala (incepand cu 2013, emisa anul acesta)

    * Nota privind obligatiile de plata, care se poate prezenta fie la Trezorerie pentru a efectua plata, fie informatiile din cuprinsul acesteia pot fi utilizate pentru a efectua plata online

    * Informatiile cuprinse in declaratia 112 – respectiv sumele declarate de angajator pentru contributiile de asigurari sociale in functie de veniturile realizate.


    Persoanele fizice care se vor inregistra in sistemul electronic vor avea la dispozitie adrese de email si numere de telefon ale Directiei asistenta contribuabili din cadrul ANAF pentru a cere explicatii cu privire la obligatiile de plata sau pentru a solicita alte informatii.

Sursa: MFP


NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]