Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Casa de Pensii a aprobat Norma privind activitatea de marketing a fondului de pensii private

ContributiiCasa de pensiipensii privatenorma de marketing



Noile reglementari propun imbunatatirea calitatii actului de marketing privind fondurile de pensii administrate privat, la nivel de detaliu, atat prin modificarea unor prevederi deja existente in legislatie cat si prin introducerea unor noi concepte, tinand cont de importanta pe care activitatea de marketing o are in cadrul intregului sistem de pensii private. Totodata, noul act normativ, care va inlocui Norma nr. 25/2007, armonizeaza noile reglementari din domeniu cu cele specifice Pilonului III.

Norma cuprinde prevederi referitoare la activitatea de marketing a fondului de pensii administrat privat, pregatirea agentilor de marketing persoane fizice, procedura de autorizare/avizare a entitatilor implicate in activitatea de marketing, raspunderi, obligatii si interdictii.

Societatile implicate in marketingul fondului de pensii private sunt direct raspunzatoare pentru recrutarea si instruirea agentilor, cat si pentru toate actele, faptele si omisiunile referitoare la activitatea de marketing desfasurata de agentii de marketing persoane fizice sau juridice cu care au incheiat contracte, elemente specificate in mod clar in noua norma. Astfel, administratorul si/sau agentul de marketing persoana juridica sunt obligati sa ia masuri de natura administrativa sau legala, dupa caz, in situatia in care constata incalcari ale prevederile actelor normative aplicabile de catre agentii de marketing pentru care au solicitat avizare din partea Comisiei.
 
Printre noile concepte introduse se numara reavizarea agentilor de marketing persoane fizice, o data la 4 ani, ca urmare a absolvirii unui curs de pregatire si actualizare a cunostintelor din domeniul pensiilor private. O alta noutate consta in acordarea posibilitatii legale de incetare temporara a activitatii entitatilor implicate in marketingul fondurilor de pensii administrate privat pe o anumita perioada de timp, dar nu mai mult de trei ani.

De asemenea, dintre modificari, mai mentionam eliminarea din legislatia secundara a conditiei conform careia intermediarul de pensii private incheie contracte numai cu un singur administrator. Insa, acest tip de societate nu va mai putea desfasura activitati de marketing pentru un broker de pensii private, eliminandu-se astfel posibilitatea alcatuirii unor scheme pe mai multe nivele intre agentii de marketing persoane juridice.

Norma privind activitatea de marketing a fondului de pensii administrat privat elaborata in aplicarea Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, va fi transmisa spre publicare in Monitorul Oficial, data de la care va fi disponibila si pe site-ul www.csspp.ro, la rubrica Legislatie.

 
Sursa: CSSPP



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ContributiiCasa de pensiipensii privatenorma de marketing

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 19 Martie 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Casa de Pensii a aprobat Norma privind activitatea de marketing a fondului de pensii private Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Timp Lucrat In Zile De Sarbatori LegaleIntrebare: Timp lucrat in zile de sarbatori legale. Articolul 142 (1) Salariatilor care lucreaza in unitatile prevazute la art. 140, precum si la locurile de munca prevazute la art. 141 li se asigura compensarea cu timp liber corespunzator in urmatoarele 30 de zile. Intrebare: Iau ca exemplu luna mai. (Activitatea se incadreaza in exceptia de la art.141) Salariatii lucreaza pe 1Mai . Dar prin graficul de lucru , timpul efectiv lucrat se incadreaza in regimul normal al lunii mai, adica 176 de ore . In ac
 

Raspuns: Daca au totalizat 176 ore, incluzand 1 mai, inseamna ca au avut liber in alta zi. Corect?... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]