legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Externalizarea anumitor activitati ale companiei catre angajati

27 Martie 2012
27 Martie 2012
Activitati complementareexternalizarereducerea costurilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Activitati complementare

Anumite activitati complementare celor care genereaza competentele-cheie ale afacerii pot fi externalizate intr-un pachet de resurse catre angajati proprii.

Astfel, un anumit numar de angajati isi pot crea o firma proprie catre care sa fie transferate activitati si resurse materiale ale firmei dvs. – tehnologii, echipamente, utilaje.

Reducerea costurilor

Societatea nou-creata va deveni furnizor, eventual exclusiv al companiei de care s-a desprins, utilizand infrastructura tehnologica transferata si angajatii.

Compania dvs. beneficiaza de:

- reducerea costurilor salariale cu angajatii care sunt transferati catre noua societate,
- reducerea costurilor de intretinere si reparatii a infrastructurii
- si, eventual, de reducerea costurilor cu amortizarea infrastructurii tehnologice daca noua firma devine proprietarul acestora concomitent cu eventualitatea unei imbunatatiri a serviciilor/produselor obtinute.

Angajatii transferati pot sa-si optimizeze activitatea – fiind direct interesati in calitate de asociati ai noii companii.

Exemplu

Pentru o companie care desfasoara activitati de productie se pot externaliza, de pilda, activitati de intretinere si reparatii sau de depozitare.

Externalizati activitati complementare celor care genereaza competente-cheie pentru compania dvs.

Analizati in detaliu toate elementele ce privesc transferul unei parti a societatii dvs. catre o alta firma pentru a va asigura ca beneficiile sunt mai ridicate decat costurile.
NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la NOUTATILE
din HR!
Descarcati raportul
"TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]