Externalizarea anumitor activitati ale companiei catre angajati

Activitati complementareexternalizarereducerea costurilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Activitati complementare

Anumite activitati complementare celor care genereaza competentele-cheie ale afacerii pot fi externalizate intr-un pachet de resurse catre angajati proprii.

Astfel, un anumit numar de angajati isi pot crea o firma proprie catre care sa fie transferate activitati si resurse materiale ale firmei dvs. – tehnologii, echipamente, utilaje.

Reducerea costurilor

Societatea nou-creata va deveni furnizor, eventual exclusiv al companiei de care s-a desprins, utilizand infrastructura tehnologica transferata si angajatii.

Compania dvs. beneficiaza de:

- reducerea costurilor salariale cu angajatii care sunt transferati catre noua societate,
- reducerea costurilor de intretinere si reparatii a infrastructurii
- si, eventual, de reducerea costurilor cu amortizarea infrastructurii tehnologice daca noua firma devine proprietarul acestora concomitent cu eventualitatea unei imbunatatiri a serviciilor/produselor obtinute.

Angajatii transferati pot sa-si optimizeze activitatea – fiind direct interesati in calitate de asociati ai noii companii.

Exemplu

Pentru o companie care desfasoara activitati de productie se pot externaliza, de pilda, activitati de intretinere si reparatii sau de depozitare.

Externalizati activitati complementare celor care genereaza competente-cheie pentru compania dvs.

Analizati in detaliu toate elementele ce privesc transferul unei parti a societatii dvs. catre o alta firma pentru a va asigura ca beneficiile sunt mai ridicate decat costurile.

NOUTATI din Legislatie muncii

Atentie: La 1 septembrie 2024 intra in vigoare NOUA LEGE A PENSIILOR!


Descopera lucrarea Noua Lege a Pensiilor. Ghid practic - trateaza intr-o maniera completa
si 100% profesionista absolut toate aspectele pensionarii!

Afla:

- ce tipuri de pensie exista
- care sunt modalitatile si conditiile de pensionare
- ce acte trebuie sa contina dosarul de pensionare
- cum se calculeaza cuantumul pensiei
- cum inceteaza contractul individual de munca
- posibilitati de continuare a raporturilor de munca
- modalitati de cumulare a pensiei cu alte venituri etc.


...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Activitati complementareexternalizarereducerea costurilor

Data aparitiei: 27 Martie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Externalizarea anumitor activitati ale companiei catre angajati Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]