Lucratorii desemnati sa se ocpupe cu activitatile de prevenire si protectie trebuie sa aiba, in principal, atributii privind securitatea si sanatatea in munca si, cel mult, atributii complementare.
Acesti lucratori trebuie sa desfasoare numai activitati de prevenire si protectie si cel mult activitati complementare cum ar fi: prevenirea si stingerea incendiilor si protectia mediului.
In mod clar, legea permite exercitarea acestor tipuri de atributii in mod cumulat de aceeasi persoana, in speta dvs. de acelasi salariat din cadrul compartimentului special infiintat.
Insa, in situatia in care angajatorul doreste angajarea mai multor persoane care sa indeplineasca acest gen de atributii acest lucru este posibil in conditiile legii, modalitatea concreta de organizare si repartizare a sarcinilor fiind lasata exclusiv la latitudinea angajatorului.
Raspuns oferit de specialistii PortalCodulMuncii.ro

Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet

Noua lege a pensiilor Ghid practic

Portal Codul Muncii - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari