Cum poti promova socializarea in spatiile de birouri si in afara lor, pentru cresterea productivitatii

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
05 Septembrie 2022
05 Septembrie 2022
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
cresterea productivitatiiviata profesionalamediu de lucru
Cum poti promova socializarea in spatiile de birouri si in afara lor, pentru cresterea productivitatii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Importanta socializarii verbale in cadrul unei organizatii a devenit un topic din ce in ce mai dezbatut, in special ca urmare a anilor de pandemie in care aceasta activitate a fost restrictionata din cauza riscurilor pentru sanatate. Un lucru este cert insa: o socializare eficienta in cadrul unei organizatii poate contribui cu succes la cresterea productivitatii angajatilor si la cresterea beneficiilor economice ale companiei. Iata ce poti face pentru a promova socializarea in spatiile de birouri:

1. Implementeaza strategii bazate pe bunastarea echipei

Conform unui sondaj efectuat de Genesis Property, 53,4% dintre angajatii romani cred ca interactiunea cu colegii in interiorul si in afara biroului creste coeziunea echipei si productivitatea pe termen lung. Aceasta constatare vine in urma anilor pandemici in care munca efectuata de acasa a reprezentat o normalitate. In toata aceasta perioada, impactul izolarii s-a simtit si la nivelul performantelor echipelor din companii, indiferent de domeniul de activitate. Pentru ca lucrurile revin la norma, inclusiv programul de lucru care presupune munca de la birou, chiar si cateva zile pe saptamana, tot mai multi manageri implementeaza solutii care contribuie la formarea de echipe consolidate si productive. Iata cateva solutii prin care poti sa promovezi socializarea in spatiile de birouri si in afara lor, pentru cresterea productivitatii:
 
  • Imbratiseaza conceptul de „people centricity”. Companiile care integreaza in strategiile lor acest concept prioritizeaza bunastarea angajatilor si comunicarea deschisa. Antreprenorul Liviu Tudor, fondatorul genesis Property, vine in sprijinul detinatorilor de afaceri cu un concept inovator denumit YUNITY Park, care reprezinta viitorul vietii la birou si dincolo de el.
  • Organizeaza activitati de teambuilding. Astfel de activitati nu numai ca ii ajuta pe angajatii tai sa se cunoasca mai bine si sa se detaseze de rutina zilnica de la birou, dar contribuie si la formarea unui spirit de echipa si a solidaritatii.
 
2. Include natura in spatiile de birouri

Spatiile verzi in cladirile de birouri promoveaza un stil de lucru mai relaxat, care distrage angajatii de la stresul cotidian. Pe langa beneficiul de a purifica aerul din incaperi si din exteriorul acestora, plantele verzi si locurile amenajate cu verdeata ofera impresia unui spatiu relaxant, astfel ca angajatii tai vor lucra cu placere, fara sa aiba impresia ca se afla intr-un birou.
 
Ofera-le angajatilor tai posibilitatea de a-si petrece pauza de masa in aer liber, in jurul unor spatii verzi. Astfel, acestia vor avea ocazia sa socializeze si sa se deconecteze pret de cateva minute de la sarcinile zilnice, lucru care duce la cresterea productivitatii.

3. Construieste un mediu sigur pentru angajati

Construirea unui mediu sigur pentru angajati poate presupune regandirea spatiilor de lucru cu scopul de a combate temerile angajatilor legate de riscurile sanitare, promovand in acelasi timp productivitatea acestora.
 
In acest context, Liviu Tudor a dezvoltat alaturi de expertii in sanatate, tehnologie, arhitectura si constructii certificarea IMMUNE Building Standard™. Aceasta incorporeaza tehnologii si echipamente specializate pentru gestionarea operatiunilor si a parametrilor de sanatate ai cladirii. Mai mult decat atat, conceptul se bazeaza pe indicele  IMMUNE™ Assesment Scoring Index care cuprinde peste 130 de masuri recomandate pentru implementarea de solutii tehnice pentru inginerie arhitecturala, tehnologie si design. 
Astfel, certificarea IMMUNE™ are drept scop protejarea rezidentilor cladirilor de birouri si sustinerea excelentei in mediul de afaceri si incurajarea productivitatii angajatilor.
 
Reintoarcerea la birouri, chiar si cateva zile pe saptamana, isi pune amprenta asupra productivitatii angajatilor. Pentru a sustine cat mai mult acest lucru, trebuie sa le oferi angajatilor tai posibilitatea de a lucra intr-un mediu modern si sigur, unde sa vina cu placere. Astfel, vor mentine o comunicare eficienta intre ei, care, cu siguranta, va contribui la cresterea productivitatii.
 
Sursa foto: freepik.com
 

NOUTATI din Legislatia muncii

Ce obligatii noi a adus pentru dvs. Legea nr. 367/2022?


Pe 25 decembrie 2022 a intrat in vigoare Legea nr. 367/2022, care a abrogat celebra Lege nr. 62/2011 a dialogului social si a adus obligatii noi pentru dvs., cu aplicabilitate imediata. Aceste obligatii, care au schimbat multe lucruri din vechea legislatie, vizeaza aspecte importante ale relatiei cu angajatii, cum ar fi:
  •     incheierea contractele colective de munca si clauzele minime ale acestora
  •     alegerea reprezentantilor salariatilor
  •     conditiile de infiintare a sindicatelor (...mai multe aici >>)

Explicatii pe larg gasiti in lucrarea Ghid practic. Contractul colectiv de munca. Legislatie explicata + modele de formulare!
...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 
Descarca GRATUIT
“Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]