In ziua precedenta producerii evenimentului, conducatorul auto C.P., angajat al prestatorului, a fost informat telefonic de catre managerul de transport A.B. referitor la transportul pe care urma sa-l efectueze.
A doua zi, la ora 6:30, C.P. s-a prezentat la parcarea in care a fost garat ansamblul de autovehicule cap tractor-semiremorca aflat in dotare. Dupa alimentarea cu motorina s-a deplasat cu ansamblul respectiv pentru cantarirea marfii, dupa care a plecat spre destinatia comunicata, incarcat cu 24 tone de „Namol pentru slefuirea sticlei”, asa cum este mentionat in scrisoarea de transport (CMR). Inainte de plecare, C.P. a completat si in foaia de parcurs traseul pe care trebuia sa-l urmeze si a semnat la rubrica „Autovehiculul este in stare de functionare”.
Dupa un parcurs de 375 km, a ajuns la destinatie la ora 12:00, unde a descarcat marfa. La ora 15:00, C.P. a fost anuntat telefonic sa se deplaseze cu semiremorca goala intr-o alta localitate, aflata la aproximativ 200 km, pentru a incarca 30 tone de nisip pe care sa-l transporte la beneficiar.
Dupa ora 19:00, pe diagrama tahograf din ziua respectiva, nu mai sunt inregistrari aferente activitatii de conducere.
In jurul orei 23:30, ansamblul de vehicule a fost implicat intr-un accident de circulatie soldat cu decesul conducatorului auto C.P.
![Diurna legala in Romania si in strainatate](https://www.rs.ro/dbimg/product/1784-diurna-legala-i.jpg)
Diurna legala in Romania si in strainatate
![Codul muncii si Legea Dialogului Social](https://www.rs.ro/dbimg/product/3160-codul-muncii-si.png)
Codul muncii si Legea Dialogului Social
![Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca](https://www.rs.ro/dbimg/product/3037-ghid-practic-de.jpg)
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Din documentele intocmite de lucratorii Serviciului Rutier de Politie (IPJ) si Inspectoratului de Stat in Controlul Transportului Rutier (ISCTR), s-a constatat ca accidentul s-a produs in timpul ... continuarea pe PortalSSM.ro