In ziua precedenta producerii evenimentului, conducatorul auto C.P., angajat al prestatorului, a fost informat telefonic de catre managerul de transport A.B. referitor la transportul pe care urma sa-l efectueze.
A doua zi, la ora 6:30, C.P. s-a prezentat la parcarea in care a fost garat ansamblul de autovehicule cap tractor-semiremorca aflat in dotare. Dupa alimentarea cu motorina s-a deplasat cu ansamblul respectiv pentru cantarirea marfii, dupa care a plecat spre destinatia comunicata, incarcat cu 24 tone de „Namol pentru slefuirea sticlei”, asa cum este mentionat in scrisoarea de transport (CMR). Inainte de plecare, C.P. a completat si in foaia de parcurs traseul pe care trebuia sa-l urmeze si a semnat la rubrica „Autovehiculul este in stare de functionare”.
Dupa un parcurs de 375 km, a ajuns la destinatie la ora 12:00, unde a descarcat marfa. La ora 15:00, C.P. a fost anuntat telefonic sa se deplaseze cu semiremorca goala intr-o alta localitate, aflata la aproximativ 200 km, pentru a incarca 30 tone de nisip pe care sa-l transporte la beneficiar.
Dupa ora 19:00, pe diagrama tahograf din ziua respectiva, nu mai sunt inregistrari aferente activitatii de conducere.
In jurul orei 23:30, ansamblul de vehicule a fost implicat intr-un accident de circulatie soldat cu decesul conducatorului auto C.P.
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Din documentele intocmite de lucratorii Serviciului Rutier de Politie (IPJ) si Inspectoratului de Stat in Controlul Transportului Rutier (ISCTR), s-a constatat ca accidentul s-a produs in timpul ... continuarea pe PortalSSM.ro