Serviciile de prevenire si protectie sunt de doua feluri:
- servicii interne;
- servicii externe.
Dupa cum sunt denumite, cele interne trebuie sa le organizati dvs., iar cele externe sunt asigurate sub autoritatea unui angajator specializat de care beneficiati in baza unui contract comercial.
Serviciul intern este compus din: lucratori desemnati care indeplinesc cerintele minime de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca corespunzatoare nivelului mediu si, dupa caz, alti lucratori.
Sfat
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Serviciului intern de protectie trebuie sa-i puneti la dispozitie resursele materiale si umane necesare pentru indeplinirea activitatilor de prevenire si protectie desfasurate in intreprindere. In caz contrar, veti fi principalul responsabil in cazul producerii unui accident de munca.
Cand trebuie sa apelati la un serviciu extern de prevenire si protectie?
Serviciul extern de prevenire si protectie poate asigura, in baza unui contract, organizarea activitatilor din domeniul securitatii si sanatatii in munca. Pentru a reusi acest lucru, serviciul extern cu care colaborati trebuie sa aiba acces la toate informatiile necesare desfasurarii activitatii de prevenire si protectie.