SSM: Ce trebuie sa contina un plan de evacuare pentru situatii de urgenta

ssmsituatii de urgentaplan de evacuare
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planul de evacuare pentru situatii de urgenta se intocmeste sub forma de text si grafic si va contine anexe.

In text, de regula, se prevad:

1) scopul actiunilor de evacuare;

2) conceptia actiunilor de evacuare, respectiv:
- localitatile din si in care se planifica evacuarea,
- institutiile publice,
- operatorii economici,
- populatia si bunurile care se evacueaza,
- itinerarele de evacuare;
- modalitatile de executare a evacuarii;

3) conceptia organizarii si asigurarii activitatii de readucere a populatiei si a bunurilor
materiale evacuate la restabilirea starii de normalitate in localitatile care au facut obiectul
masurilor de protectie;

4) masurile de asigurare a actiunilor de evacuare: asigurarea mijloacelor de transport,
protectia personalului, paza bunurilor, logistica evacuarii;

5) organizarea conducerii si a cooperarii, respectiv:
- centre de coordonare,
- cai si mijloace de legatura,
- institutii cu care se coopereaza,
- modalitati de realizare a cooperarii,
- cereri si rapoarte.
Anexele se intocmesc sub forma grafica, pe planuri sau harti si sub forma de tabele.

Aceste anexe se refera in principal la:

1) situatia populatiei care se evacueaza, respectiv:
- localitatea din care se evacueaza,
- institutia,
- numarul personalului pe categorii si numarul membrilor de familie,
- personalul didactic, medical, de deservire, dupa caz,
- localitatea si judetul in care se evacueaza,
- natura, tipul si numarul mijloacelor de transport.

2) situatia bunurilor care se evacueaza, respectiv:
- localitatea,
- operatorul economic,
- depozitul sau institutia,
- natura si cantitatea bunurilor,
- personalul de insotire,
- natura si tipul mijloacelor de transport,
- localitatea in care se evacueaza,
- punctul de debarcare/descarcare si locul de instalare/depozitare,
- forta de munca necesara.

3) institutiile care se evacueaza, respectiv:
- denumirea,
- localitatea,
- numarul salariatilor si al membrilor de familie care se evacueaza,
- localitatea si adresa imobilului unde se evacueaza,
- alte date utile.

4) graficul activitatilor pe zile si ore;

5) componenta centrelor de coordonare si conducere, punctelor de adunare, imbarcare,
debarcare si primire/repartitie;

6) planul localitatii cu dispunerea institutiei sau a operatorului economic;

7) localitatile sau zonele din si in care se executa evacuarea si itinerarele, inclusiv de rezerva, cu punctele de adunare, imbarcare, debarcare si primire/repartitie;

8) conventiile incheiate pentru asigurarea actiunilor de evacuare.

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ssmsituatii de urgentaplan de evacuare

Data aparitiei: 07 Ianuarie 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

SSM: Ce trebuie sa contina un plan de evacuare pentru situatii de urgenta Nota: 3.38 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Asistent Director GeneralIntrebare: Am nevoie de fisa postului pentru Responsabil Functiune (cod COR 243217), ma poate ajuta cineva?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Stabilire si retribuire posturi intr-o societateIntrebare: Va rog sa imi prezentati baza legala daca o firma cu activitate principala in fabricarea pieselor de autovehicule poate angaja mai multe persoane (5 Manageri financiari si 2 Contabili sefi) pentru aceeasi functie de conducere, avand aceeasi fisa de post, cu atributii similare dar cu salarii diferite.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]