Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Procedura de depunere a fiselor fiscale pentru sediile secundare

fisele fiscalesedii secundare

Intrebare: As vrea sa stiu care este procedura de depunere a fiselor fiscale aferente anului fiscal 2011,in cazul in care societatea are si sedii secundare cu puncte fiscale declarate si platitoare de impozit. Se intocmesc fisele fiscale pe fiecare punct fiscal in parte si se depun la administratia financiara unde are sediul societatea mama?

Raspuns: Conform prevederilor art. 59 aplicabile pana la data de 31 decembrie 2011, pentru veniturile aferente anului 2011, informatiile referitoare la calculul impozitului pe veniturile din salarii se cuprind in fisele fiscale. Platitorul de venituri are obligatia sa completeze fisele fiscale, pe intreaga durata de efectuare a platii salariilor. Platitorul este obligat sa pastreze fisele fiscale pe intreaga durata a angajarii si sa transmita organului fiscal competent o copie pana in ultima zi a lunii februarie 2012.
Formatul electronic al formularelor se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Economiei si Finantelor.

In conformitate cu prevederile art. 6 din OANAF 233/2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

Asadar, pentru anul 2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare, indiferent daca sediileĀ  sunt sau nu inregistrate inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

In speta, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun de catre societate la organul fiscal competent pentru administrarea acesteia.
Conform art. 33 alin. (1) din Codul de procedura fiscala pentru administrarea impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume datorate bugetului general consolidat, competenta revine acelui organ fiscal, judetean, local sau al municipiului Bucuresti, stabilit prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in a carui raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului sau al platitorului de venit, in cazul impozitelor si contributiilor realizate prin stopaj la sursa, in conditiile legii.

Pentru persoanele juridice prin domiciliu fiscal se intelegeĀ  sediul social sau locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat.

Astfel, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun la organul fiscal in a carei raza teritoriala societatea are sediu social declarat.
Daca domiciliul fiscal este diferit de sediul social veti depune fisele fiscale la organul fiscal in a carei raza teritoriala se afla domiciliul fiscal.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisele fiscalesedii secundare

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 13 Februarie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Procedura de depunere a fiselor fiscale pentru sediile secundare Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Tichete De Masa Neluate La TimpIntrebare: buna ziua, ma numesc dana si am lucrat la firma x aproape 2 ani de zile .in data de 19 feb 2019 am plecat de la angajator cu demisia la zi cu acordul ambelor parti ,iar angajatorul mi-a zis ca nu mai primesc tichetele de masa pt ca nu am respectat preavizul si legea prevede ca acordarea tichetelor de masa ramane la latitudinea angajatorului daca vrea sa mi le dea sau nu .in ceea ce priveste salariul mi-a zis ca in termen de 90 de zile legea prevede sa mi-l dea .vreau sa stiu daca este legal si c
 

Raspuns: Buna ziua, daca ati plecat cu acordul partilor, atunci nu mai intra in discutie nici o perioada de p... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]