Procedura de depunere a fiselor fiscale pentru sediile secundare

fisele fiscalesedii secundare
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Intrebare: As vrea sa stiu care este procedura de depunere a fiselor fiscale aferente anului fiscal 2011,in cazul in care societatea are si sedii secundare cu puncte fiscale declarate si platitoare de impozit. Se intocmesc fisele fiscale pe fiecare punct fiscal in parte si se depun la administratia financiara unde are sediul societatea mama?

Raspuns: Conform prevederilor art. 59 aplicabile pana la data de 31 decembrie 2011, pentru veniturile aferente anului 2011, informatiile referitoare la calculul impozitului pe veniturile din salarii se cuprind in fisele fiscale. Platitorul de venituri are obligatia sa completeze fisele fiscale, pe intreaga durata de efectuare a platii salariilor. Platitorul este obligat sa pastreze fisele fiscale pe intreaga durata a angajarii si sa transmita organului fiscal competent o copie pana in ultima zi a lunii februarie 2012.
Formatul electronic al formularelor se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Economiei si Finantelor.

In conformitate cu prevederile art. 6 din OANAF 233/2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

Asadar, pentru anul 2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare, indiferent daca sediile  sunt sau nu inregistrate inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

In speta, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun de catre societate la organul fiscal competent pentru administrarea acesteia.
Conform art. 33 alin. (1) din Codul de procedura fiscala pentru administrarea impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume datorate bugetului general consolidat, competenta revine acelui organ fiscal, judetean, local sau al municipiului Bucuresti, stabilit prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in a carui raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului sau al platitorului de venit, in cazul impozitelor si contributiilor realizate prin stopaj la sursa, in conditiile legii.

Pentru persoanele juridice prin domiciliu fiscal se intelege  sediul social sau locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat.

Astfel, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun la organul fiscal in a carei raza teritoriala societatea are sediu social declarat.
Daca domiciliul fiscal este diferit de sediul social veti depune fisele fiscale la organul fiscal in a carei raza teritoriala se afla domiciliul fiscal.

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisele fiscalesedii secundare

Data aparitiei: 13 Februarie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Procedura de depunere a fiselor fiscale pentru sediile secundare Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revisal. Sanctionarea cu reducerea salariuluiIntrebare: Dorim sa ne acordati sprijin cu privire la modului de aplicare a a art. 248 alin. (1) lit c) din Codul muncii si a obligativitatii transmiterii sau NU in REVISAL: 1. Reducerea salariului de baza ca sanctiune disciplinara presupune modificarea efectiva a salariului de incadrare (de ex. am un salariu de incadrare de 4000 lei brut; angajatul este sanctionat disciplinar cu 10%; in consecinta salariul de incadrare devine 3600 de lei brut si toate sporurile se calculeaza la 3600 lei brut? ) sau doar...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Modificare salariu prin act aditionalIntrebare: Suntem nevoiti sa modificam in minus salariul unui angajat. Acesta va fi incadrat pe aceeasi functie, cu mici modificare in cadrul fisei de post (trece pe alta cursa care este cotata cu un salariu mai mic). Va rog sa ma ajutati cu ce documentatie trebuie intocmita pentru modificare? Mentionez ca angajatul a fost de acord cu aceasta modificare.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]