Anuntul trebuie facut public astfel incat sa ajunga la cunoștinta unui numar cat mai mare de potentiali candidati. Cotidianele de mare tiraj au anumite zile in care anunturile de oferte de serviciu sunt mai numeroase (de obicei la inceput de saptamana).
Este mai indicat sa publicati anuntul cateva zile la rand, chiar daca pretul este mai mare.
Puteti opta, in ultima instanta, pentru un format mai redus, fara insa ca mesajul sa aiba de suferit.
In mod ideal, anunturile trebuie lansate intr-un ziar care are un tiraj ridicat și audienta in cadrul segmentului de populatie din care banuiti ca ati putea recruta forta de munca ce va intereseaza.
Apelati la ziare locale, cotidiane centrale, reviste economice, reviste ale unor asociatii profesionale sau de interes special. Aveti in vedere costurile implicate de utilizarea fiecaruia dintre aceste mijloace.
Anumite posturi, in anumite perioade, atrag de obicei mai multi candidati decat pot fi introduși in procesul de recrutare. Cand anticipati astfel de situatii, este bine sa introduceti criterii care sa usureze studierea candidaturilor: cereti sa vi se trimita CV-uri si nu acceptati discutiile telefonice, raspunsurile urmand sa fie transmise de catre dvs.
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet