Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Solutii complete pentru departamentul HR

departamentul hrmanager hrsfaturi angajati hr
Activitatea departamentului de HR nu a fost nicicand mai complexa si mai dificila ca in 2016, cand mai multe modificari legislative au modificat semnificativ concediul pentru cresterea copilului, programul Revisal, dar si elementele de salarizare.

Tinand cont de modificarile  aduse de Legea nr. 66/2016, dar si de trecerea Revisal la versiunea 6.0.5, managerii HR intampina noi provocari in desfasurarea activitatii zilnice! ... cititi mai multe detalii aici>>

Venim in ajutorul dvs. cu scopul simplificarii activitatii intregului departament de HR!

Solutia noastra: Consilier Ghid complet pentru Managerul HR

-a fost gandit si conceput ca un razboinic al vremurilor moderne: el lupta cu sisteme si cifre, cu legislatia incalcita, cu formulare care mai de care, pentru ca oamenii, resursa cea mai de pret a oricarei firme, sa aiba de castigat!-

 Astfel, dumneavoastra, managerul de resurse umane, veti sti totul despre:
  • modalitatea de a alcatui un anunt de recrutare eficient, in asa fel incat mesajul sa fie transmis corect si sa aduca in fata dumneavoastra cei mai potriviti candidati, ... detalii aici >>
  • cum trebuie organizat un interviu de selectie eficient si care sunt cele 8 tipuri de intrebari pe care nu trebuie sa le treceti cu vederea,
  • cum se intocmesc corect fisele de post, fara a le supraincarca inutil, dar si fara a omite detalii esentiale,
  • motivele pentru care evaluarea performantelor angajatilor este nu doar OBLIGATORIE, dar si benefica,
  • cum ar trebui sa decurga, corect si sub auspiciul reglementarilor legale, evaluarea performantei, ... detalii aici >>
  • unde ati gresit, daca ati gresit, la evaluarile anterioare si de ce ele nu au avut pana acum efectul scontat,
  • cum puteti fideliza personalul fara a investi sume inimaginabile, de care oricum compania nu dispune,
  • cine beneficiaza de programe de formare profesionala si cum puteti imbunatati astfel performantele angajatilor,

... cititi mai multe detalii aici >>
 


de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
departamentul hrmanager hrsfaturi angajati hr

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 16 August 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Solutii complete pentru departamentul HR Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Telemunca. Programul de lucruIntrebare: Am dori o lamurire cu privire la impartirea programului de lucru si anume: - avem program inegal cu lucru in ture, in acest moment cu clauza de telemunca - ture de 8 ore stabilite printr-o planificare lunara In contextul actual de telemunca, dorim sa stim daca putem imparti tura de 8 ore/zi plus 1 ora pauza de masa in 5 ore dimineata si 3 ore dupa amiaza.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Somaj tehnic. Conditii de aplicareIntrebare: Va rugam sa ne confirmati daca putem obtine certificat de situatii de urgenta daca intampinam urmatoarele probleme: - suntem firma de constructii - cod caen 2512 - am inceput sa inregistram o incetinire a productiei si a montajului in santierele care sunt in desfasurare - avem probleme cu incasarile de la clienti - cu o decalare mai mare de 2 sapt . fata de lunile anterioare - urmeaza sa intram cu cativa angajati in somaj tehnic - deoarece nu mai avem continuitate pe partea de aprovizionare - ca...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


ARTICOLE SIMILARE

Solutii complete pentru DEPARTAMENTUL HR

Mai multe articole despre departamentul hr

ARTICOLE SIMILARE

Solutii complete pentru departamentul HR

Mai multe articole despre sfaturi angajati hr
Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]