SSM: Abilitarea serviciilor externe de prevenire si protectie

SSM si PSIprevenire si protectie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Abilitarea serviciilor externe de prevenire si protectie se efectueaza conform procedurii prevazute de prezenta sectiune, elaborata cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (1) lit. b) si alin. (5), precum si prevederilor art. 45 alin. (2) lit. e) din lege.

Serviciile externe de prevenire si protectie pot sa isi desfasoare activitatea numai daca sunt in posesia unui certificat de abilitare a serviciului extern de prevenire si protectie, denumit in continuare certificat de abilitare, emis de comisia prevazuta la alin. (2), sau in conditiile art. 451-454.

In cadrul fiecarui inspectorat teritorial de munca, respectiv al municipiului Bucuresti, prin ordin al ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei, se constituie o comisie de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca, denumita in continuare Comisia de abilitare si avizare.

Membrii Comisiei de abilitare si avizare prevazute la alin. (2) sunt:

a) reprezentantul conducerii din cadrul inspectoratului teritorial de munca - presedinte;
b) reprezentantul nominalizat al comisiei de autorizare judetene sau a municipiului Bucuresti, infiintata de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor;
c) reprezentantul teritorial al asiguratorului pentru accidente de munca si boli profesionale.

Secretariatul Comisiei de abilitare si avizare este asigurat de persoane din cadrul inspectoratului teritorial de munca, numite de catre conducerea acestuia.

Atributiile secretariatului Comisiei de abilitare si avizare se stabilesc prin ordin al ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei.

Secretariatul Comisiei de abilitare si avizare asigura:

a) cooperarea administrativa cu celelalte autoritati din statele membre ale Uniunii Europene sau Spatiului Economic European, prin intermediul sistemului de informare al pietei interne (IMI), in numele Comisiei de abilitare si avizare, potrivit prevederilor legale;

b) verificarea legalitatii documentelor eliberate de autoritati competente din alte state membre, depuse in vederea abilitarii, avizarii sau notificarii, dupa caz, prin IMI, potrivit prevederilor legale, in cazul in care Comisia de abilitare si avizare considera ca este necesar.

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

ReviSal in 2022


Uitati de erori si de amenzi legate de ReviSal!

Caiet practic de completare in ReviSal elimina neclaritatile de orice fel.

Cu ajutorul lui:

- obtineti pe loc solutia dorita;
- aveti intotdeauna certitudinea ca transmiteti in ReviSal exact ceea ce trebuie;
- eliminati total riscul unor amenzi.

...Vezi AICI lista completa <<

de Legislatia Muncii

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
SSM si PSIprevenire si protectie

Data aparitiei: 10 Mai 2013
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Urmareste-ne pe Google News
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


SSM: Abilitarea serviciilor externe de prevenire si protectie Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Munca in zi de sarbatoare legala. Tichete de masaIntrebare: Un salariat a lucrat in ziua de 01.06.2022 aceasta zi fiind zi libera nelucratoare. Salariatul a venit la servici in ziua de 01.06.2022 si a recuperat ziua in data de 29.06.2022. Intrebarea este ? Tichetul de masa pentru ziua in care a recuperat ziua de 01.06.2022 se opreste pentru ziua in care nu a venit la servici in ziua pentru care a recuperat ziua de 01.06.2022
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Desfiintare post cu timp partial. Imposibilitatea de a beneficia de indemnizatie de somajIntrebare: Administratorul firmei care este si angajat cu contract de munca part time in functia de director comercial, doreste sa desfiinteze postul de director comercial datorita problemelor financiare si scaderii vanzarilor. In ultimile 24 de luni a avut contract part time dupa cum urmeaza: iunie 2020-decembrie 2021 - 4h/zi ianuarie-iunie 2022- 2h/zi. Poate sa inceteze CIM cu art 65 alin. (1) si sa depuna dosarul pentru somaj?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ"
DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la documentele solicitate la controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"DIURNA. Noile modificari legislative transpuse in 13 STUDII de CAZ"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]