Cum atragem freelancerii preocupati de well-being in cladirile de birouri

immune building standardsustenabilspatiu de lucrubirouri
Cum atragem freelancerii preocupati de well-being in cladirile de birouri
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Freelancingul a devenit o optiune din ce in ce mai frecventa pentru majoritatea oamenilor care au o meserie ce poate fi practicata de la distanta sau cu pauze. Insa nu este o varianta potrivita pentru toata lumea, ci mai degraba pentru spiritele libere, obisnuite cu mobilitatea si cu libertatea de a-si alege proiectele care le aduc satisfactii.

Avantajul major al freelancingului este flexibilitatea, faptul ca se poate lucra de absolut oriunde, fara a fi constrans de un anumit program sau loc. Insa chiar si pentru cei mai mari sustinatori ai acestui stil de lucru, existenta unui loc unde pot merge sa se intalneasca si sa schimbe idei este un concept care le-ar putea aduce numeroase beneficii nu doar pe termen scurt, ci si pentru viitoarele proiecte in care doresc sa se implice.

Sanatatea cladirilor – un criteriu esential pentru alegerea unui spatiu de lucru 

Cladirile sigure, sustenabile, in care sanatatea angajatilor este protejata – acestea sunt criterii care au devenit din ce in ce mai importante pentru angajati si pentru cei care sunt in cautarea unui loc de munca. In contextul pandemiei, siguranta sanitara a fost si continua sa fie una dintre preocuparile principale ale dezvoltatorilor imobiliari, care doresc sa livreze spatii de birouri in care toata lumea se simte in siguranta.

Astfel a aparut IMMUNE Building Standard™, o certificare dezvoltata de Liviu Tudor, fondatorul si presedintele Genesis Property. Aceasta certificare presupune implementarea unei serii de tehnologii inovatoare, cu scopul de a asigura sanatatea cladirilor de birouri.

Standardul IMMUNE™ peste 100 de masuri de masuri care au la baza proceduri, echipamente si dispozitive pentru a monitoriza si ajusta starea de sanatate a spatiilor de lucru. Toate aceste tehnologii au rolul de a raspunde nevoilor angajatilor de a beneficia de siguranta la locul de munca.

Aceste cladiri certificate din punct de vedere al sigurantei sanitare pot reprezenta si pentru freelanceri un mediu de lucru atragator, in care sanatatea lor este pusa pe primul loc si in care isi pot desfasura activitatea intr-un mediu placut si sigur.

Un design primitor si un decor agreabil 

Indiferent care sunt motivele pentru care o persoana alege sa lucreze ca freelancer, este evident ca nu este o formula care se potriveste tuturor. Exista oameni pentru care o anumita rutina este esentiala pentru a putea functiona cat mai eficient. Insa pentru freelanceri, rutina inseamna de cele mai multe ori o limitare a creativitatii si o ingradire a libertatii.

Pentru freelancerii care fie activeaza in acest domeniu, fie sunt pasionati si interesati de well-being, spatiul in care lucreaza este extrem de important. Lumina naturala, aerul curat si atmosfera primitoare sunt criterii esentiale pentru a-si putea desfasura activitatea. Aceste spatii de birouri moderne si sigure pot fi mediul ideal de lucru pentru freelancerii care pun accent pe starea lor de bine.

Cu toate acestea, pana si cei mai boemi dintre oameni simt cateodata nevoia de a face parte dintr-o comunitate, in care sa interactioneze cu profesionisti din domenii variate, cu care sa poata face schimb de idei si de experienta.

De aceea, cladirile de birouri de data recenta au inclus in arhitectura si design si spatii in care freelanceri pot veni sa lucreze, ca si cand ar merge in mod normal la birou, dar fara ingradirile inerente ale unui job full-time. Pentru acestia, este important sa aiba la dispozitie un spatiu cu un design modern si agreabil, in care mobilierul este configurat intr-un mod cat mai natural si comod, in care sa se simta confortabil si sa lucreze cu drag.

In plus, existenta acestor spatii incurajeaza colaborarea si schimbul de idei dintre freelanceri din diferite domenii, care astfel nu mai simt ca munca pe care o presteaza este una solitara, in care nu interactioneaza cu nimeni pentru perioade lungi de timp.

Activitatea freelancerilor poate fi facuta de oriunde, acolo unde se simt comod si unde creativitatea le este incurajata. Insa cateodata este nevoie si de interactiune si de schimb de idei cu alti profesionisti, asa ca unele cladiri de birouri moderne ofera spatii in care acestia se pot simti la fel de confortabil ca acasa. Mai ales pentru freelancerii preocupati de well-being, aceste spatii de birouri au numeroase avantaje.

Sursa foto: Shutterstock


de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
immune building standardsustenabilspatiu de lucrubirouri

Data aparitiei: 25 Martie 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cum atragem freelancerii preocupati de well-being in cladirile de birouri Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Obligatie emitere adeverinta venit noua lege a pensiilorIntrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa de post pentruDirector vanzariIntrebare: Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]