Cum sa comunicati angajatilor dvs. beneficiile acordate in firma

beneficiile acordate in firmacomunicarea beneficiilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Informarea angajatilor despre beneficiile oferite este esentiala deoarece, de multe ori, angajatii nu apreciaza valoarea acestora pentru simplul fapt ca nu le cunosc sau nu sunt constienti de ele.

Ori de cate ori apar modificari in politica de beneficii a firmei dvs., ele trebuie comunicate imediat angajatilor.

Schimbarile in modalitatea de alocare a beneficiilor (calculul, procedurile si criteriile de oferire) trebuie explicate. Noua politica sa fie clarificata, iar schimbarea sa fie justificata.

Faceti cunoscute atat beneficiile pe care le oferiti, cat si costurile pe care le implica.

O lista a costurilor impuse de acordarea fiecarui beneficiu poate fi concludenta. Informarea trebuie sa asigure intelegerea, acceptarea si aprecierea programelor de beneficii.

5 metode pe care le puteti folosi pentru comunicarea beneficiilor:

1. Declaratie personalizata trimisa periodic tuturor angajatilor

2. Puteti tipari informatiile referitoare la beneficii pe nota (fluturasul) pe care fiecare angajat o primeste impreuna cu salariul

3. Cea mai noua metoda de comuncare a beneficiilort este prin Intranet (retea interna de calculatoare, bazata pe tehnologia Internet, care este folosita de firme sau institutii; Intranet-ul nu este public, fiind accesibil doar membrilor autorizati de organizatie)

4. Postere afisate in birouri sau pe holurile firmei

5. Sedinte, intalniri cu angajatii pentru explicarea tuturor beneficiilor.


de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
beneficiile acordate in firmacomunicarea beneficiilor

Data aparitiei: 15 Mai 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cum sa comunicati angajatilor dvs. beneficiile acordate in firma Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Asistent Director GeneralIntrebare: Am nevoie de fisa postului pentru Responsabil Functiune (cod COR 243217), ma poate ajuta cineva?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Stabilire si retribuire posturi intr-o societateIntrebare: Va rog sa imi prezentati baza legala daca o firma cu activitate principala in fabricarea pieselor de autovehicule poate angaja mai multe persoane (5 Manageri financiari si 2 Contabili sefi) pentru aceeasi functie de conducere, avand aceeasi fisa de post, cu atributii similare dar cu salarii diferite.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]