Informarea angajatilor despre beneficiile oferite este esentiala deoarece, de multe ori, angajatii nu apreciaza valoarea acestora pentru simplul fapt ca nu le cunosc sau nu sunt constienti de ele.
Ori de cate ori apar modificari in politica de beneficii a firmei dvs., ele trebuie comunicate imediat angajatilor.
Schimbarile in modalitatea de alocare a beneficiilor (calculul, procedurile si criteriile de oferire) trebuie explicate. Noua politica sa fie clarificata, iar schimbarea sa fie justificata.
Faceti cunoscute atat beneficiile pe care le oferiti, cat si costurile pe care le implica.
O lista a costurilor impuse de acordarea fiecarui beneficiu poate fi concludenta. Informarea trebuie sa asigure intelegerea, acceptarea si aprecierea programelor de beneficii.
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
250 Modele Fise de Post
5 metode pe care le puteti folosi pentru comunicarea beneficiilor:
1. Declaratie personalizata trimisa periodic tuturor angajatilor
2. Puteti tipari informatiile referitoare la beneficii pe nota (fluturasul) pe care fiecare angajat o primeste impreuna cu salariul
3. Cea mai noua metoda de comuncare a beneficiilort este prin Intranet (retea interna de calculatoare, bazata pe tehnologia Internet, care este folosita de firme sau institutii; Intranet-ul nu este public, fiind accesibil doar membrilor autorizati de organizatie)
4. Postere afisate in birouri sau pe holurile firmei
5. Sedinte, intalniri cu angajatii pentru explicarea tuturor beneficiilor.