Cum sa comunicati angajatilor dvs. beneficiile acordate in firma

15 Mai 2012
15 Mai 2012
beneficiile acordate in firmacomunicarea beneficiilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Informarea angajatilor despre beneficiile oferite este esentiala deoarece, de multe ori, angajatii nu apreciaza valoarea acestora pentru simplul fapt ca nu le cunosc sau nu sunt constienti de ele.

Ori de cate ori apar modificari in politica de beneficii a firmei dvs., ele trebuie comunicate imediat angajatilor.

Schimbarile in modalitatea de alocare a beneficiilor (calculul, procedurile si criteriile de oferire) trebuie explicate. Noua politica sa fie clarificata, iar schimbarea sa fie justificata.

Faceti cunoscute atat beneficiile pe care le oferiti, cat si costurile pe care le implica.

O lista a costurilor impuse de acordarea fiecarui beneficiu poate fi concludenta. Informarea trebuie sa asigure intelegerea, acceptarea si aprecierea programelor de beneficii.

5 metode pe care le puteti folosi pentru comunicarea beneficiilor:

1. Declaratie personalizata trimisa periodic tuturor angajatilor

2. Puteti tipari informatiile referitoare la beneficii pe nota (fluturasul) pe care fiecare angajat o primeste impreuna cu salariul

3. Cea mai noua metoda de comuncare a beneficiilort este prin Intranet (retea interna de calculatoare, bazata pe tehnologia Internet, care este folosita de firme sau institutii; Intranet-ul nu este public, fiind accesibil doar membrilor autorizati de organizatie)

4. Postere afisate in birouri sau pe holurile firmei

5. Sedinte, intalniri cu angajatii pentru explicarea tuturor beneficiilor.

NOUTATI din Legislatie muncii

Atentie: La 1 septembrie 2024 intra in vigoare NOUA LEGE A PENSIILOR!


Descopera lucrarea Noua Lege a Pensiilor. Ghid practic - trateaza intr-o maniera completa
si 100% profesionista absolut toate aspectele pensionarii!

Afla:

- ce tipuri de pensie exista
- care sunt modalitatile si conditiile de pensionare
- ce acte trebuie sa contina dosarul de pensionare
- cum se calculeaza cuantumul pensiei
- cum inceteaza contractul individual de munca
- posibilitati de continuare a raporturilor de munca
- modalitati de cumulare a pensiei cu alte venituri etc.


...Vezi AICI detaliile complete <<


 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 
Descarca GRATUIT
“Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]