legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Revisal: Cum inregistram salariatii detasati

06 Mai 2014
06 Mai 2014
revisalinregistrare revisal detasaredetasare revisal
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Analizam situatia expusa de un angajator si rezolvata de specialisti, cu privire la intocmirea actelor aditionale la CIM pentru persoana detasata.

Astfel, vom stabili cine intocmeste acte aditionale la CIM al persoanei detasate si cine depune Revisal pentru persoana detasata:

Tinem cont de faptul ca salariatii detasati nu sunt inregistrati in registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal). Astfel, art. 4 alin. (1) lit. e) din HG 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal), pentru salariatii detasati, angajatorul de baza completeaza perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea, anterior inceperii detasarii.

Luand in considerare faptul ca pe perioada executarii CIM au intervenit urmatoarele mutatii, in speta suspendarea contractului individual de munca, la nr. si data actului pe baza caruia se va efectua si temeiul legale se va inregistra  nr. deciziei de suspendare a CIM in vederea detasarii, societatea la care a fost detasat salariatul precum si temeiul legal (art. 52 alin. (1) lit. d) din Codul muncii – Legea nr. 53/2003).

In cadrul deciziei de suspendare a contractului individual de munca, in vederea detasarii, se va inregistra perioada detasarii.

La finalul perioadei de detasare, in temeiul aceleiasi decizii, salariatului ii inceteaza detasarea. Astfel, salariatul isi reia activitatea ca urmare a incetarii suspendarii CIM.

Raspuns oferit de specialistii www.portalcodulmuncii.ro



NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
a
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]