Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Daca desfiintez un post trebuie sa anunt la ANOFM?

desfiintare postsomajANOFM
Se anunta la ANOFM doar situatiile in care postul devine vacant, nu si situatiile in care se desfiinteaza postul.

ART. 10 - Legea somajului 76/2002 actualizata:
(1) Angajatorii au obligatia sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, denumite in continuare agentii pentru ocuparea fortei de munca, in caror raza isi au sediul, respectiv domiciliul, toate locurile de munca vacante, in termen de 5 zile lucratoare de la vacantarea acestora.
(2) Furnizorii de servicii de ocupare acreditati au obligatia de a comunica lunar agentiilor pentru ocuparea fortei de munca in a caror raza isi au sediul date privind numarul somerilor mediati si incadrati in munca.

ART. 3
(1) Prin locuri de munca vacante, potrivit art. 10 alin. (1) din lege, se înţelege locurile de munca devenite disponibile ca urmare a încetarii raporturilor de munca sau de serviciu, precum şi locurile de munca nou-create.
(2) Comunicarea de catre angajatori a locurilor de munca vacante se va face pe suport de hartie sau în format electronic, pe suport magnetic ori e-mail, conform formularului prevazut în anexa nr. 1.

ART. 4 - HG 174/2002 privind normele de aplicare a legii 76/2002
(1) Furnizorii de servicii prevazuţi la art. 10 alin. (2) din lege vor comunica agenţiei pentru ocuparea forţei de munca judeţene sau, dupa caz, a municipiului Bucureşti, pana la data de 5 a fiecarei luni pentru luna expirata, date privind şomerii mediaţi şi încadraţi în munca.
(2) Comunicarea prevazuta la alin. (1) se va face pe suport de hartie sau în format electronic, pe suport magnetic ori e-mail, conform formularului prevazut în anexa nr. 2.

Daca angajati pe cineva trebuie sa mergeti la ANOFM. Numai daca acea persoana este angajata din randul somerilor este necesara repartitia de la Agentie, obtinuta se salariat. Dar dvs nu aveti de ce sa mergeti la ANOFM cand faceti o angajare.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
desfiintare postsomajANOFM

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 22 Februarie 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Daca desfiintez un post trebuie sa anunt la ANOFM? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Data La Care Pot Sa Ma Pensionez ?Intrebare: Data nasterii: 27.11.1960 Armata 9 luni Facultatea la zi 5 ani Angajat din 16.09.1985 Grupa II: 100% 3 ani,7 luni,14 zile 80% 10 luni 70% 1 an, 2 luni Grupa I: 100% 8 ani,10 luni 80% 2 luni
 

Raspuns: Stagiul complet de cotizare: 35 ani<br />Virsta de pensionare: 60 ani (Noiembrie 2020<br /&... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Desfiintarea postului unei salariate aflate in CCC. Este posibila aceasta actiune? Ce se intampla cu stimulentul de insertie?Desfiintarea unui post in cazul unei salariate care se afla in plata stimulentului de insertie. Exista vreo modalitate LEGALA?Daca desfiintez un post trebuie sa anunt la ANOFM?Reprezentantul salariatilor poate fi concediat prin desfiintarea postului?Desfiiintarea postului in concediul de maternitate: Una din trei femei este discriminata la locul de munca in Romania

ULTIMELE ARTICOLE

Desfiintarea unui post. Cum trebuie sa procedeze angajatoriiAngajatorul doreste desfiintarea unui post, dar si pastrarea atributiilor respective. Cand pot fi preluate sarcinile de catre alt angajat?Angajata se intoarce din concediul de ingrijirea copilului dar postul ei a disparut. A fost scos din organigrama...Angajatorul desfiinteaza locul de munca prin concediere individuala. Cand mai poate angaja pe acelasi post?Ajutor: Sunt in preaviz si am programul redus de la 8 la 4 ore. Mai primesc tichete de masa?
Mai multe articole despre desfiintare post
Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple
Descarcati GRATUIT raportul special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]