Angajatorii si managerii HR ar trebui sa fie familiarizati cu lista platformelor care nu functioneaza in aceasta perioada, iar in acest sens Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a publicat urmatorul comunicat, in cadrul site-ului institutiei:
"Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) va informeaza ca, in perioada 30.08.2024 – 06.09.2024, vor fi indisponibile aplicatiile si instrumentele informatice:
- Platforma Servicii Online Angajatori (S.O.A.) pentru accesarea Aplicatiei Sistemul Electronic de Mediere a Muncii (S.E.M.M.) pentru declararea locurilor de munca vacante in conformitate cu Legea Nr. 76/2002;
- Aplicatia Registrului electronic de evidenta a contractelor de Internship in conformitate cu Legea Nr. 176/2018.
Dupa aceasta perioada, clientii ANOFM vor folosi aplicatiile si instrumentele informatice din Platforma Unica de Livrare a Serviciilor (PULS), platforma vizibila pe noul Website al www.anofm.ro .
PULS integreaza serviciile dedicate angajatorilor prin asigurarea in principal a urmatoarelor tipuri de functionalitati:
- Depunerea de documente, in format electronic, in vederea beneficierii de masuri de stimulare a ocuparii fortei de munca (subventii, prime, alte stimulente financiare) oferite de ANOFM;
-Declararea locurilor de munca vacante, precum si a serviciilor integrate de mediere a muncii pentru a facilita selectia sau identificarea automatizata a potentialilor candidati in vederea ocuparii;
- Profilarea somerilor/persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca si informarea acestora cu privire la evolutiile pietei muncii, parte componenta a procesului de informare si consiliere profesionala, in vederea medierii."