Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Atentie la Principalele atributii ale Dep. Resurse umane


Principalele atributii indeplinite de catre Departamentul de Resurse umane pot fi:

- organizarea resurselor umane (structura organizatorica, fisele de post cadru si individualizate, evidenta de personal si a posturilor vacante);
- asigurarea resurselor umane (recrutare, selectie si angajare de personal);
- intocmirea statului de personal pe baza organigramei;
- intocmirea contractelor individuale de munca si a conventiilor civile de prestari servicii;
- realizarea inregistrarii contractelor de munca in ReviSal si a inregistrarilor legale ulterioare in acesta;
- intocmirea documentelor legale pentru incetarea activitatii salariatilor;
- propunerea spre aprobare a necesarul de personal pe meserii, functii, specialitati si nivele de pregatire corespunzator cerintelor rezultate din structura obiectului de activitate al societatii;
intocmirea fiselor de post;
- evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si a concediilor fara plata,
- intocmirea raportarilor statistice specifice activitatii departamentului;
- intocmirea documentele necesare pensionarii personalului societatii, potrivit prevederilor legale;
- elaborarea sistemului de motivare a personalului (salarii de baza, indemnizatii de conducere, salarii de merit, prime, tichete de masa instruiri, promovari, asigurare medicala, asigurarea dreptului la pensie);
- implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii;
- elaborarea documentelor sistemului de management al calitatii (proceduri standard de operare, instructiuni si manualul calitatii);
- elaborarea planului anual de instruire, planului anual de lucru, a raportului anual de activitate pentru departament;
- organizarea procesului de evaluare anuala a performantelor profesionale ale salariatilor;
- asigurarea confidentialitatii documentelor si informatiilor gestionate de salariatii Departamentului de Resurse Umane;
- asigurarea accesului controlat al persoanelor desemnate de catre managementul de la cel mai inalt nivel, la documentele si informatiile privind resursele umane;
- asigurarea instruirilor profesionale ale personalului din Departamentul de resurse umane
- gestionarea instruirilor profesionale ale salariatilor;
- asigurarea administrarii bazelor de date, prin persoanele responsabile, in conformitate cu deciziile managementului;
- informarea managementului de la cel mai inalt nivel cu privire la noile aparitii sau modificari de acte legislative din domeniul legislatiei muncii;
- asigurarea unei bune colaborari si comunicari cu sefii de departament;
- reprezentarea companiei in relatiile cu institutiile externe pe probleme de resurse umane
- analizarea concordantei dintre specificul culturii si performantele organizatiei si formularea de propuneri de imbunatatire;
- respectarea indatoririlor legale referitoare la:
* ROF si RI;
* confidentialitate;
* protectia muncii
* normele de paza si stingerea incendiilor;
* normele igienico-sanitare specifice activitatii profesionale;
* buna pastrare si gestionare a bunurilor din inventarul departamentului.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 10 Iulie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Atentie la Principalele atributii ale Dep. Resurse umane Nota: 4.57 din 5 - 7 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Se Poate Cumula Pensia Cu SalariuIntrebare: buna ziua, am primit decizia de pensionare la 1 octombrie 2017si nu am aratat-o angajatorului mentionez ca am continuat sa merg in continuare la servici astfel incasind si pensie si salar.Mentionez ca lucrez la o companie cu capital majoritar de stat.as dori sa stiu daca ceea ce fac este legal si daca nu ce s-ar putea intimpla cand ma retrag din activitate.
 

Raspuns: am omis sa va spun ca am iesit la pensie cu reducerea varstei de pensionare avind grupa 1 . In aceas... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]