Pericole si riscuri pentru lucratorii din sectorul transportului aerian

tranport aerianaspectessm
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un raport al Observatorului riscurilor din cadrul EU-OSHA, care vizeaza sectorul transporturilor in ansamblul sau, evidențiaza urmatoarele pericole, riscuri si aspecte legate de SSM pentru sectorul transportului aerian:

TRANSPORTUL AERIAN     

* Aspecte legate de programul de lucru, munca in schimburi, programul de lucru neregulat,air-transport
    
* Conditii ergonomice, spatii inchise, de exemplu, pentru insotitorii de zbor,
    
* Ridicarea de greutati si conditii climatice pentru agentii de manipulare bagaje,
    
* Radiatii cosmice,
    
* Adaptarea programului/schimburilor pentru zborurile la mare distanta, schimbari
climatice bruste,
    
* Cresterea cererilor din partea clientilor,
    
* Aspecte legate de presiunea timpului si organizarea muncii pentru controlorii de trafic aerian,
    
* Riscuri de accidente, inclusiv cu vehicule si prin caderi,
    
* Zgomot si vibratii foarte puternice.

TOATE SUBSECTOARELE     

Combinatia specifica de riscuri si de factori, cum ar fi riscurile ergonomice, factorii de stres privind organizarea muncii, zgomotul, substantele periculoase, vibratiile, programul de lucru neobisnuit, lucrul departe de casa si de baza de lucru, lipsa facilitatilor, situatiile de lucru complexe, necesitatea permanenta de adaptare si numeroasele schimbari structurale produse in sector reprezinta o provocare deosebita pentru monitorizare si prevenire.

EU-OSHA

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
tranport aerianaspectessm

Data aparitiei: 19 Aprilie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Pericole si riscuri pentru lucratorii din sectorul transportului aerian Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]