Catre: 1) Toti angajatii
De la: …………………………..
Ref.: Chestionare pe tema motivare
Data: ……………….
250 Modele Fise de Post
Portal Codul Muncii
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
40 Modele de Regulament Intern
Stimate doamne, stimati domni 2),
Retribuirea muncii dvs. trebuie facuta pe masura rezultatelor obtinute. In plus, dorim ca munca sa va aduca bucurie. Dorim sa eliminam rutina din firma noastra. Vrem sa dispara plictiseala si nemultumirea din ziua dvs. de lucru.
De aceea 3), conducerea firmei a decis lansarea unei campanii de chestionare a angajatilor, pe tema motivarii dvs. Aceasta campanie se va desfasura in scris si va garantam anonimatul. Vom pune intrebari care sa clarifice diverse aspecte ale acestei teme:
- Nivelul motivarii angajatilor
- Relatia dintre aprecierea de care se bucura angajatii si motivarea lor
- Modul de recompensare
- Conditiile de lucru
- Preocuparea conducerii firmei pentru motivarea angajatilor
Chestionarele va vor fi inmanate pe data de………………. Le puteti completa in timpul programului de lucru. Nu veti avea nevoie de mai mult de 4) ……………….!
Desigur, participarea este voluntara 5). Dar cu cat vom primi inapoi mai multe chestionare completate, cu atat ne vom putea forma o imagine mai exacta a motivarii in firma noastra si vom putea sa inlaturam problemele mai rapid. De aceea, va rugam sa ne raspundeti deschis si sincer la intrebari.
Pentru ca datele dvs. personale sa nu fie divulgate 6), evaluarea va fi realizata de catre o echipa de experti externi. Pe data de ………………. va avea loc o intalnire in care dvs. va veti putea lamuri toate intrebarile.
Va rugam sa completati chestionarul pana cel tarziu ………………. 7) sa-l puneti intr-un plic inchis si sa-l lasati in ……………….. Cele mai importante rezultate ale chestionarii, precum si masurile care vor fi luate va vor fi prezentate cat mai curand cu putinta.
Speram ca participarea dvs. sa fie cat mai activa.
Semnatura: …………………………..
Note:
1) Datele de referinta: Denumiti grupul-tinta care va fi chestionat: angajatii intregii firme sau ai unui departament anume.
2) Introducerea: Concepeti introducerea mesajului astfel incat sa captati din start interesul angajatilor si sa le aratati scopul si utilitatea chestionarului. Va va fi mai usor daca intrebarile au legatura cu o problema actuala a firmei/departamentului.
3) Continutul: Rezumati continutul actiunii pentru ca cei chestionati sa inteleaga exact ce se asteapta de la ei. Temele care vor fi abordate depind numai de cerintele specifice firmei.
4) Timpul necesar completarii: Amintiti in comunicat timpul necesar completarii chestionarului pentru ca angajatii sa stie aproximativ cat timp sa-i aloce.
5) Solicitarea participarii la actiune: Oferiti motive pentru participarea activa si deschisa la actiune. Inlaturati temerile si reticentele prin scoaterea in evidenta a avantajelor.
6) Anonimatul: Anonimatul este cheia exprimarii parerilor in mod deschis. Nu subapreciati frica angajatilor dvs. De aceea, specificati clar faptul ca pastrarea anonimatului este garantata. Explicati cine va evalua chestionarul si ce rol va juca conducerea firmei.
7) Privirea de ansamblu: Specificati termenul de predare si locul unde trebuie predate chestionarele. Daca lansati o chestionare on-line, scrieti adresa la care se vor putea trimite raspunsurile. De asemenea, specificati care este termenul-limita de completare. Comunicarea rapida a rezultatelor chestionarii demonstreaza o buna politica de informare.