Va prezentam in randurile urmatoare un model orientativ al fisei de post pentru pozitia de asistent marketing. Stabilim nivelul postului, relatiile ierarhice, elemente privind descrierea postului si competentele personale, care vor fi sarcinile si activitatile postului si nu numai.
Asistent Marketing
Identificarea postului
Numele si prenumele titularului: ............
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
40 Modele de Regulament Intern
Denumirea postului: Asistent Marketing
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Pozitia in COR / Cod:
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Departamentul / locatia: Marketing
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Nivelul postului: Executie
Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului de Marketing
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
Descrierea postului
Scopul general al postului
Realizarea de studii de marketing si comert care evalueaza pozitia brandului companiei in piata.
[ȋn functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
- sa identifice principalele caracteristici ale sistemului/ procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrumentelor de lucru
- sa contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul intregii companii
- sa aplice chestionare pentru studiul pietei
- sa realizeaze studii si elaboreaza propuneri privind lansarea de noi produse / servicii, stoparea vanzarii anumitor produse / servicii sau dezvoltarea unor noi linii de afaceri
- sa intretina si sa actualizeze bazele de date
- sa urmareasca feed-back-ul clientilor
- sa conceapa si sa implementeze activitati de promovare
- sa elaboreze si sa actualizeze site-urile de internet ale companiei
- sa coordoneze actiuni de publicitate / advertising
- sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii
- sa identifice elemente care pot influenta activitatea
- sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
- sa dezvolte politici de fidelizare a clientilor existenti
- sa culeaga, prin studii de piata, informatii despre brandurile companiei
- sa contribuie la realizarea campaniilor de promovare a noilor produse / servicii lansate
- sa urmareasca rezultatele campaniilor de promovare
- sa ȋntocmeasca rapoarte pe care le prezinta periodic Managerului de Marketing
- sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
- sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
Obligatii si Restrictii:
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
Conditiile de lucru ale postului
Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea la birou si pe teren.
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente
Baze de date
Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
Specificatiile postului
Nivelul de studii – studii medii
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
Aptitudini personale
incredere in sine;
gandire laterala
atentie;
ascultare activa
indemanare;
concentrare;
punctualitate;
capacitatea de a invata;
aptitudini tehnice;
limba straina;
dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General