Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Noile planuri ANOFM pentru angajatori si cei care isi cauta un loc de munca. Finantare de 60 milioane de euro

anofm locuri de muncaangajatorivictor picu anorm
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) a depus la Directia Generala Programe Capital Uman doua proiecte, in valoare totala de 62.860.087 euro, care au ca scop modernizarea si adaptarea Serviciului Public de Ocupare (SPO) la nevoile si dinamica pietei fortei de munca.
 
Unul dintre cele doua proiecte se adreseaza angajatorilor, "Relatia SPO cu angajatorii - eSPOR", iar celalalt persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, "Managementul de caz".
 
"Chiar daca romanii adopta rapid noile tehnologii, interactiunea cu institutiile statului este in continuare definita, de cele mai multe ori, prin nevoia prezentarii dosarului cu sina. ANOFM a demarat un amplu proces de debirocratizare si digitalizare, proces din care fac parte si cele mai noi proiecte depuse," a declarat Victor Picu, presedinte ANOFM.
 
Relatia SPO cu angajatorii - eSPOR urmareste adaptarea serviciilor dedicate angajatorilor prin introducerea unor servicii online / instrumente si elaborarea unui set de proceduri simplificate, menite sa reduca birocratia in implementarea masurilor de stimulare a ocuparii fortei de munca.
 
Rezultatul principal al proiectului este o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor si care sa faciliteze interactiunea cu AJOFM in accesarea acestora, inclusiv in depunerea documentelor.
 
Proiectul Managementul de caz are ca rezultat principal o aplicatie informatica de profilare, informare si consiliere si management de caz care dispune de mai multe functionalitati, inclusiv servicii online oferite persoanelor in cautarea unui loc de munca (inregistrare online, vizualizare dosar personal, programare intalnire cu functionari publici etc.). De acest proiect vor beneficia 102.600 de persoane aflate in cautarea unui loc de munca, in special persoane vulnerabile (greu si foarte greu ocupabile, tineri provenind din sistemul de protectie a drepturilor copilului, repatriati, migranti, apatrizi, persoane cu dependente de alcool sau droguri, persoane fara adapost, someri de lunga durata).
 
"Cele doua proiecte au marele avantaj de a propune o abordare unitara de rezolvare a problemelor si, totodata, acestea raspund la doua dintre actiunile cuprinse in Planul de masuri pentru implementarea Conditionalitatilor favorizante in domeniul ocuparii, de indeplinirea carora depinde obtinerea finantarii europene nerambursabile pentru perioada de programare viitoare. Pana la finalul anului 2019, in lipsa unei directii clare venite de la Centru, directorii AJOFM-urilor se vedeau nevoiti sa faca fata pe cont propriu provocarilor de pe piata muncii. Astfel, unele dintre agentiile teritoriale si-au depus propriile proiecte, cu propriile directii de actiune. Lipsa unei viziuni unitare de conducere a ANOFM a generat decalaje de dezvoltare intre AJOFM-uri, o interoperabilitate extrem de scazuta a sistemelor si o mobilitate in munca existenta doar pe hartie. Pentru a genera cele mai bune rezultate, ANOFM are nevoie de o strategie unitara, cu masuri integrate iar cele doua proiecte sunt gandite prin aceasta paradigma," adauga Victor Picu.
 
 
 
ANOFM, Serviciul Comunicare si Secretariatul C.A.

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anofm locuri de muncaangajatorivictor picu anorm

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 02 Martie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Noile planuri ANOFM pentru angajatori si cei care isi cauta un loc de munca. Finantare de 60 milioane de euro Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Compensarea in bani a concediului de odihna este permisa numai la incetarea CIMIntrebare: Intrebare: A.G.A. a decis suspendarea contractului individual de munca al directorului general si trecerea la contract de mandat pe functia de administrator. Pe vechiul contract de director nu si-a efectuat concediu de odihna. in aceasta situatie am dreptul sa-I platesc concediu neefectuat pe contractual suspendat.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Concediu medical pe durata somajului tehnic. Transmiterea RevisalIntrebare: In perioada in care un angajat aflat in somaj tehnic isi ia concediu medical se suspenda somajul tehnic? Daca raspunsul este da, cum se transmite in Revisal in cazul in care concediul este adus ulterior?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]