Postul de Specialist Securitate si Sanatate in Munca presupune cunostinte si abilitati specifice, dupa cum urmeaza:
- cunostinte excelente de legislatie generala si specifica de protectie a muncii (
Legea 319 / 2006)
- capacitatea de adaptare a prevederilor generale de protectie a muncii la specificul activitatilor din firma
- responsabilitate si meticulozitate in elaborarea / completarea regulilor proprii de aplicare a NSSM
- adaptabilitate la situatii neprevazute
-cunostinte si metode de investigare a accidentelor, notiuni de baza de medicina muncii, agenti de risc
- gandire si capacitate de analiza si sinteza
- discernamant si capacitatea de rezolvare a problemelor
- putere de decizie si asumarea responsabilitatii
- spirit de ordine si disciplina
- usurinta in comunicare, abilitati pentru lucrul in echipa
- corectitudine, flexibilitate
- rezistenta la efort si stres
- preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
In ceea ce priveste calificarile/specializarile necesare, sunt indicate cursurile generale de legislatia muncii si cursuri de aprofundare a legislatiei din domeniul
SSM.
Specialistii Portalcodulmuncii.ro atrag atentia asupra faptul ca angajatorul poate solicita si alte specializari, in functie de specificul si marimea firmei.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Posibilitate continuare activitate. Pensie limita de varstaIntrebare: Avem un angajat (nascut la data de 09.08.1962.), pentru care am primit de la Casa Teritoriala de Pensii o informare legata de decizia de admitere privind acordarea pensiei pentru limita de varsta, data emiterii deciziei de pensionare fiind 10.01.2025. Angajatul doreste sa lucreze in continuare. Intrebarea noastra este suntem obligati sa desfacem CIM? Daca da, cu ce data? Dupa desfacerea CIM putem sa reangajam fara ca dl. in cauza sa nu piarda pensia? Am avea nevoie urgent de un raspuns!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
CIM cu clauza de telemunca. Act aditional de modificare telemunca hibridIntrebare: Avem situatia urmatoare: - cim actual cu clauza de telemunca - Recent ni s-a impus lucrul de la birou 3 zile pe saptamana (conditiile impuse: WFO minim 3 zile/saptamana, Luni este munca de la birou, Fara zile consecutive de lucru de acasa) Care este cel mai corect mod de a implementa in contractul de munca acest nou regim hibrid? este obligatoriu sa facem act aditional sau este suficienta o decizie interna? Care este cea mai corecta formulare pentru noua clauza de regim hibrid in CIM?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<