Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Ce cuprinde contractul pentru achizitionarea tichetelor de masa, incheiat intre angajator si unitatile emitente?

tichete de masatichete de masa pe suport electronic
Contractul pentru achizitionarea tichetelor de masa, incheiat intre angajator si unitatile emitente, cuprinde cel putin urmatoarele clauze, in functie de suportul utilizat pentru emiterea tichetelor de masa, referitoare la:

a) necesarul anual, semestrial sau trimestrial de tichete de masa si esalonarea pe luni a acestuia;

b) costul imprimatului reprezentand tichetul de masa pe suport hartie, respectiv costul emiterii tichetelor de masa pe suport electronic, precum si costul suportului electronic sau al inlocuirii acestuia, dupa caz;

c) conditiile in care tichetele de masa pe suport hartie neutilizate de catre salariati se restituie unitatii emitente de catre angajatori;

d) unitatile de alimentatie publica utilizate de unitatile emitente la care salariatii pot folosi tichetele de masa;

e) conditiile privind responsabilitatile partilor si rezilierea contractului;

f) modul de administrare si utilizare a tichetelor de masa pe suport electronic, inclusiv modul in care angajatul poate sa consulte soldul disponibil la un moment dat pe suportul electronic, procedura de inlocuire sau blocare a tichetelor de masa pe suport electronic in caz de furt ori pierdere, costurile inlocuirii;

g) obligatia angajatorilor de a colecta de la salariatii lor si de a transfera catre unitatile emitente toate datele personale si informatiile referitoare la salariati care sunt necesare pentru emiterea, utilizarea, procesarea si decontarea tranzactiilor cu tichete de masa;

h) obligatia emitentilor de a pastra in conditii de siguranta datele primite de la angajatori si de a nu le utiliza in alte scopuri decat cel pentru care au fost primite;

i) obligatia angajatorilor de a instrui salariatii sa nu vanda si sa foloseasca tichetele de masa doar cu scopul de a achizitiona produse alimentare/achita masa si doar din unitatile de alimentatie publica care afiseaza autocolantele speciale de identificare a unitatii care a emis tichetele de masa.

Angajatorii care acorda tichete de masa salariatilor evidentiaza in bugetele de venituri si cheltuieli aprobate potrivit legii, intr-o pozitie distincta de cheltuieli denumita "Tichete de masa", sumele destinate acoperirii valorii nominale a tichetelor de masa, potrivit celor convenite cu organizatiile sindicale legal constituite sau, dupa caz, cu reprezentantii salariatilor.

Raspuns oferit de specialistii PortalCodulMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
tichete de masatichete de masa pe suport electronic

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 04 Ianuarie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Ce cuprinde contractul pentru achizitionarea tichetelor de masa, incheiat intre angajator si unitatile emitente? Nota: 3.33 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Angajata Cu Codul Muncii Vechi Din 2002Intrebare: Buna ziua ! Sunt angajată cu Codul Muncii vechi cu o vechime de 16 ani in munca in domeniul medical .De 4 ani noii asistenți au Noul Cod al Muncii in care ei sunt mai bine plătiți ca noi Avem spor doar de 15 % .La Resurse Umane nimeni nu ma lămurit ce s-a întâmplat cu vechime mea si salariul meu mic. Mulțumesc.
 

Raspuns: Conform Codului muncii (art. 16, alin. 3), munca prestata in temeiul unui contract individual de mun... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]