Trebuie sa luati masurile necesare pentru ca echipamentul de munca pus la dispozitia lucratorilor sa corespunda lucrului prestat ori sa fie adaptat acestui scop si sa poata fi utilizat de catre acestia fara a le pune in pericol securitatea sau sanatatea.
Cand alegeti echipamentele de munca, trebuie sa acordati atentie tuturor conditiilor de munca si riscurilor existente la locurile de munca, precum si riscurilor care sunt susceptibile sa apara la utilizarea echipamentelor de munca.
In cazul in care nu este posibil sa va asigurati ca echipamentele de munca vor fi utilizate fara nici un risc pentru sanatatea si securitatea lucratorilor dvs., trebuie sa luati masuri corespunzatoare pentru reducerea acestor riscuri.
Atunci cand achizitionati echipamente de munca pe care le puneti pentru prima data la dispozitia lucratorilor dvs., trebuie sa va asigurati ca ele indeplinesc:
- prevederile tuturor reglementarilor tehnice romanesti care transpun legislatia comunitara aplicabila;
- cerintele minime prevazute in Anexa nr. 1 din H.G. nr. 1.146/2006, in cazul in care nu se aplica sau se aplica partial reglementari tehnice romanesti care transpun legislatia comunitara;
250 Modele Fise de Post
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Trebuie sa luati masurile necesare pentru ca echipamentele de munca sa fie mentinute, printr-o intretinere adecvata, la un nivel tehnic corespunzator, pe toata durata utilizarii lor.