Care sunt atributiile institutiilor publice si operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta

institutii publicesituatii de urgentaevacuare
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Principalele atributii ale institutiilor publice si operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta sunt urmatoarele:

• intocmesc si actualizeaza planurile de evacuare a salariatilor si a bunurilor materiale;

• asigura instiintarea si alarmarea personalului;

• asigura punerea in aplicare, la ordin, a masurilor prevazute in planurile de evacuare;

• realizeaza masurile de asigurare a evacuarii: siguranta, paza si ordine, asigurare medicala, aprovizionare cu alimente de stricta necesitate etc.;

• instruiesc personalul cu privire la modul de actiune in caz de evacuare;

• intocmesc si inainteaza, prin inspectoratele pentru situatii de urgenta judetene sau al municipiului Bucuresti, cererile de suplimentare cu mijloace de transport, carburantilubrifianti,
imobile, alimente si produse industriale de prima necesitate, spatii pentru depozitarea bunurilor, cazarea si aprovizionarea evacuatilor

Cine asigura logistica actiunilor de evacuare

Logistica actiunilor de evacuare este asigurata de:

1) structurile administratiei publice centrale si alte institutii, pentru personalul propriu;
2) consiliile judetene si locale, pentru populatie si angajatii proprii;
3) operatorii economici, pentru personalul incadrat.

Logistica evacuarii se asigura, la cererea autoritatilor administratiei publice centrale si locale, de firme de stat sau private, pe baza de conventii de prestari de servicii incheiate din timp si anexate la planurile de evacuare in situatii de urgenta.

Sursele de aprovizionare sunt:
- economia nationala,
- rezervele de stat,
- rezervele de mobilizare si
- ajutoarele umanitare.

INFO

Principalele elemente ale logisticii actiunilor de evacuare sunt:

• aprovizionarea cu produse alimentare, farmaceutice si industriale de stricta necesitate;
• asigurarea mijloacelor de transport si efectuarea transporturilor;
• asigurarea medicala si sanitar-veterinara;
• cazarea evacuatilor, depozitarea bunurilor si adapostirea animalelor;
• asigurarea financiara.

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
institutii publicesituatii de urgentaevacuare

Data aparitiei: 02 Noiembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Care sunt atributiile institutiilor publice si operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]