Va reamintim ca un decorator interioare se ocupa de amenajarea spatiului si conlucreaza cu arhitectul pentru a asigura functionalitatea si stilul locatiei. In cazul in care solicitarile beneficiarului ii depasesc competentele, il va indruma pe acesta catre un arhitect, competentele decoratorului nesuprapunandu-se celor ale specialistilor in proiectare.
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Decorator interioare
[Daca in
organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR, detalii AICI >>>
3. Pozitia in COR / Cod: 343202
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Alte industrii si servicii
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza inginerului sef.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Decoratorul se ocupa de amenajarea spatiului si conlucreaza cu arhitectul pentru a asigura functionalitatea si stilul locatiei. In cazul in care solicitarile beneficiarului ii depasesc competentele, il va indruma pe acesta catre un arhitect, competentele decoratorului nesuprapunandu-se celor ale specialistilor in proiectare.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa nu aiba antecedente penale
• sa fie apt din punct de vedere medical
Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR, detalii AICI >>>
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
• este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa se prezinte zilnic si la timp la serviciu, in deplinatatea capacitatii de munca, neavand dreptul sa paraseasca locul de munca fara incuviintarea conducerii abatorului;
• sa analizeze informatiile, sa obtina toate datele necesare pentru a putea propune solutiile optime pentru beneficiar;
• sa realizeze releveul situatiei existente si sa il transpuna grafic, manual sau cu ajutorul calculatorului, prin utilizarea de programe specifice;
• sa aleaga si sa aplice solutiile optime pentru situatia existenta, in limita competentelor sale;
• sa prezinte solutii pentru decorarea interioarelor conform preferintelor clientilor sau sa ofere variante din care clientul sa-si poata construi o propunere
• sa alcatuiasca proiecte de amenajare
• sa ofere consiliere: il va sfatui pe beneficiar in alegerea materialelor si va sustine prin argumentare logica proiectul de amenajare propus
• sa fie capabil de analiza a exigentelor profesionale si a propriului nivel de pregatire profesionala;
• sa fie capabil sa efectueze operatii matematice pentru aflarea lungimii, perimetrului, ariei desfasurate, volumului, pantei, unghiurilor, precum si de efectuare a calculelor cu fractii ordinare, zecimale si rapoarte proportionale
• sa identifice si sa aleaga materialele adecvate, de buna calitate si in cantitati suficiente necesare in amenajare
• sa aplice proceduri de control al calitatii lucrarilor de amenajare interioara, precum si sa propuna solutii de remediere a eventualelor deficiente care pot interveni pe parcursul desfasurarii activitatilor de amenajare
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
? nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
? sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
? este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR, detalii AICI >>>
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii in birou, pe teren
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Va fi raspunzator pentru:
Echipamente
Instalatii
Baze de date
b. Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii – medii
Pregatire profesionala in domeniu.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini si competente personale:
• incredere in sine;
• gandire laterala
• atentie;
• ascultare activa
• indemanare;
• creativitate
• concentrare;
• punctualitate;
• capacitatea de a invata;
• aptitudini tehnice;
• limba straina;
• dispus/a intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR, detalii AICI >>>
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
• Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General