Protectia muncii: Care sunt principiile managementului situatiilor de urgenta

protectia munciisituatii de urgenta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Principiile managementului situatiilor de urgenta sunt:

- previziunea si prevenirea;

- prioritatea protectiei si salvarii vietii oamenilor;

- respectarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului;

- asumarea responsabilitatii gestionarii situatiilor de urgenta de catre autoritatile administratiei publice;

- cooperarea la nivel national, regional si international cu organisme si organizatii similare;

- transparenta activitatilor desfasurate pentru gestionarea situatiilor de urgenta, astfel incât acestea sa nu conduca la agravarea efectelor produse;

- continuitatea si gradualitatea activitatilor de gestionare a situatiilor de urgenta, de la nivelul autoritatilor administratiei publice locale pâna la nivelul autoritatilor administratiei publice centrale, in functie de amploarea si de intensitatea acestora;

- operativitatea, conlucrarea activa si subordonarea ierarhica a componentelor Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta.

Definitie

Situatia de urgenta este evenimentul exceptional, cu caracter nonmilitar, care prin amploare si intensitate ameninta viata si sanatatea populatiei, mediul inconjurator, valorile materiale si culturale importante, iar pentru restabilirea starii de normalitate sunt necesare adoptarea de masuri si actiuni urgente, alocarea de resurse suplimentare si managementul unitar al fortelor si mijloacelor implicate.

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
protectia munciisituatii de urgenta

Data aparitiei: 09 Mai 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Protectia muncii: Care sunt principiile managementului situatiilor de urgenta Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]